Vreemde gedachten, misselijk, buikpijn

Innerlijke onrust. Gevoelens van onzeker zijn, nerveus zijn, bang zijn voor wat je voelt, Of je onrustig en nerveus voelen, zonder te weten waarvoor
Krullebol
Berichten van Krullebol
Onderwerpen van Krullebol
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Vreemde gedachten, misselijk, buikpijn

Bericht door Krullebol » ma 03 nov 2014 11:48

Hallo dames,

Het ging een tijdje goed. Rustig kan ik wel zeggen. Was vrolijk en dacht weer alles aan te kunnen. Mn drukke baan werk mn studie t huishouden.... net ongesteld geweest. Helaas gister avond: zit mijn administratie te doen plots vanuit een niets ellendige gedachten daarna enorme buikpijn, misselijk, zweten, hartbonzen en 1 zinnetje wat door mijn hoofd spookt: Jij moet dood. echt nog nooit gehad.... vind het zo enorm eng en verwarrend.
Ging zo goed. Wat is dit nou weer! Daarna vertrokken alle gewaarwordingen weer. Ben wel enorm misselijk en voel me onstabiel of zo vandaag ..
Af en toe denk ik aan gister en de nare gedachten...
Ik moet het weer loslaten en dat vind ik niet makkelijk

Krullebol

Vonney
Berichten van Vonney
Onderwerpen van Vonney
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 45

Re: Vreemde gedachten, misselijk, buikpijn

Bericht door Vonney » wo 05 nov 2014 15:28

he krullebol,

Ben zelf 40 geworden in maart en kamp al ongeveer 4 jaar met klachten. Te jong voor de overgang vindt de huisarts. Inmiddels weet ik zelf wel beter. Heb veel klachten en heel divers....
Zo herkenbaar dat het ineens om kan slaan. Even denk ik weer het gaat goed ik mag weer vooruit en dan ineens slaat het weer om.
Ik ben ook regelmatig vanuit het niets neerslachtig (wist niet wat me overkwam had ik nog nooit last van gehad) en die rare gedachtes en gevoelens herken ik ook. Ik heb het een jaar of 2 gehad met het kijken in de medicijnkast ineens bang wat ik daar allemaal mee zou kunnen doen. Niet dat ik er concreet over nadacht er iets mee te doen. Heel raar en helemaal moeilijk uit te leggen aan mensen die niet in dit proces zitten. Dat maakt me vaak eenzaam. Het verloop is zo grillig dat ik soms bang word voor mezelf. In mijn omgeving heb ik geen mensen die hetzelfde ervaren dus vandaar mijn aanwezigheid op het forum.

Groet Yvonne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht