Positief bericht

Innerlijke onrust. Gevoelens van onzeker zijn, nerveus zijn, bang zijn voor wat je voelt, Of je onrustig en nerveus voelen, zonder te weten waarvoor
Troelaatje
Berichten van Troelaatje
Onderwerpen van Troelaatje
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd: 57

Positief bericht

Bericht door Troelaatje » zo 13 mei 2018 13:05

Beste allemaal...

Wie heeft er een positief bericht te melden van..jarenlang niet lekker in je vel met angst paniek enz...door de ad heen..en nu hiervan verlost is....make my day !!!

Grt Troelaatje

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:
Leeftijd: 52

Re: Positief bericht

Bericht door Madu » zo 13 mei 2018 16:39

Hoi Troelaatje,

Nou omdat het Moederdag is dan. Het gaat qua angst hier echt heel erg veel beter nu. Maar ik wil nog even 3 maanden wachten voordat ik het van de daken schreeuw dus een klein voorproefje omdat je er naar vraagt. ;)

Ik slaap momenteel ook redelijk en heb daardoor wat meer energie. Wel heb ik dan weer veel last van mijn spieren/gewrichten en mijn hoofd blijft migraine produceren. Maar goed, glas halfvol, op dit moment zijn er ook klachten af.

Ik hoop dat er voor jou ook betere tijden aanbreken. Ik lig trouwens sinds een aantal weken op een spijkermat een paar keer per dag. Lijkt wat te helpen.

Lfs,
Madu

Troelaatje
Berichten van Troelaatje

Bericht door Troelaatje » zo 13 mei 2018 17:07

Beste Madu...

wat een fijn bericht..
Wat doet een spijkerbed? Tuurs ooit ga ook ik een keer jubelen...56 moeten toch de laatste stuiptrekkingen zijn...
Nogmaals dank en een fijne moederdag you made my day!!

Troelaatje

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd: 48

Bericht door Mrsx » zo 13 mei 2018 17:21

Wat heerlijk !!!

Mrsx

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:

Bericht door Madu » di 05 jun 2018 16:39

Hallo Dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hier is het slapen alweer een paar weken niet zo goed. Gek genoeg resulteert dat nog niet in angst en paniekgevoelens. Wel word ik er wat nerveuzer/gejaagder van. Het lijkt dus echt beter te gaan vwb angst. Overigens is de rest er nog gewoon allemaal helaas. :twisted:

Grtjs,
Madu

Diaantje
Berichten van Diaantje
Onderwerpen van Diaantje
Menopauzejaar:
Leeftijd: 47

Bericht door Diaantje » do 07 jun 2018 08:29

Hoi Madu,

Wat vervelend dat je zo slecht slaapt. De warmte werkt ook niet mee, toch??
Hier alles redelijk rustig, ik lijk alles wat beter te accepteren.
Waar ik wel vreselijk last van heb dit jaar, is het warme weer, pfff, leg het af.

Sterkte weer verder.
Groetjes,
Diana

Conny1966
Berichten van Conny1966
Onderwerpen van Conny1966
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Bericht door Conny1966 » do 07 jun 2018 09:26

Hoi allemaal,

Volgens mij is het weer maanden geleden dat ik hier heb geschreven.
Hier ups en downs, maar wat ik wel herken is wat Madu ook schrijft, dat de paniek en angstgevoelens een stuk minder zijn.
Ik heb nog steeds klachten, op moment staan de spier en gewrichtsklachten op de voorgrond, en ik kan me met tijden nog steeds behoorlijk rot voelen, maar het slaat me niet meer volledig lam. En doordat ik niet meer zo paniekerig ben kan ik het voor mezelf beter relativeren, ook als ik gejaagd of onrustig ben wat nog steeds voorkomt. Ik heb een soort van acceptatie daarin gevonden voor mezelf, zo van ik voel me rot , dat is nu even zo maar het komt door de overgang, het is niks ernstigs en het gaat na verloop van tijd weer over.
Ik heb een lange weg afgelegd om zover te komen dus ik hoop dat het zo blijft, ik wens alle dames veel sterkte toe, ook met dit warme weer....pfff.

Groetjes Conny

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:

Bericht door Madu » do 07 jun 2018 18:31

Hoi Diaantje en Conny,

De warmte speelt wel mee maar ook daar kan ik toch beter mee omgaan dan de afgelopen jaren en vooral dan afgelopen jaar.

Bij mij een beetje hetzelfde Conny, spieren en gewrichten, heel heftig af en toe. Gepaard met ontstekingen. Ook nog spotting enz maar toch en ik durf het bijna niet nog een keer te schrijven is het zonder die angst en paniek beter te hanteren allemaal. Dat vreet natuurlijk ook energie.

Als ik nu niet slaap dan rust ik iig overdag veel en doe weinig. Dat heeft nu ook zin, destijds maakte het allemaal geen verschil leek het wel. Ik hoop dat het zo blijft en het slapen komt ook vast wel weer goed. Dat is ook het voordeel van een tijdje wat minder klachten hebben, je gaat weer geloven dat het overgaat. ;)

Bedankt voor het reageren,
Fijn om een beetje op de hoogte te blijven.

Grtjs,
Madu

Diaantje
Berichten van Diaantje
Onderwerpen van Diaantje
Menopauzejaar:

Bericht door Diaantje » vr 08 jun 2018 08:16

Hoi Madu,

Mijn spieren en gewrichten zijn ook hopeloos deze periode.
Heb zelfs de yoga stil gezet omdat ik die houdingen allemaal niet meer aankon, of kon volhouden.
Wel jammer van de ontspanning, maar zat mezelf daar toch meer in de weg door die rek en strek oefeningen die niet meer lukten.
Ook ben ik zwaarder geworden, daar baal ik wel van, ben al een dikkertje, dat wordt er niet beter op.

Maar goed, zoals ik eerder schreef, op de een of andere manier kan ik het momenteel beter handelen allemaal.
Gisteren wel weer even een slechte dag, ongesteld geworden, dan is de onrust wel op zijn toppunt hoor, vooral met die warmte waardoor je hartslag sowieso wat hoger is.

Sterkte allemaal en fijn weekend.

Groetjes,
Diana

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:

Bericht door Madu » vr 08 jun 2018 10:35

Hoi Diaantje,

Ik doe thuis hormoonyoga via YouTube en dan alleen de oefeningen die prettig voelen en die pas ik anders ook nog aan. Gewoon heel rustig en vooral bezig met de vuurademhaling. Ben ik heel moe dan sla ik ook wel over maar ik merk wel dat als ik niet beweeg (had weer migraine en dan lig ik veel) dan heb ik meer pijn en last. Ook als ik teveel doe. Het is een goede periode in je leven om te leren voelen wat je lichaam en geest nodig hebben. ;)

Hier was het vannacht dan toch even mis qua angst. Zat er misschien wel een beetje in. Slecht slapen al weken weer, maar het ging juist ondanks het slechte slapen best aardig mbt tot angst. Dus schakel ik weer even. Het is niet anders en vooral leven met de dag.

Ik heb ook weer spotting gehad de afgelopen maanden en merk ook dat er dan nog duidelijke cyclusreacties zijn. Zonder spottings ook waarschijnlijk maar dat is dan minder duidelijk.

Sterkte ermee ook,
Madu

Conny1966
Berichten van Conny1966
Menopauzejaar:

Bericht door Conny1966 » vr 08 jun 2018 13:06

Hoi Madu,

Typisch zeg ook hier eigenlijk sinds gisterenavond weer een beduidend minderde periode.
Zo noem ik het maar omdat ik nooit weet hoe lang het duurt.
Veel lichamelijke klachten, en toch wel weer wat angstig, op en af.

Ben nog steeds keurig elke maand ongesteld, soms met veel klachten soms veel minder.
Ook weer een oude klacht terug, last van mijn blaas, dus vanmorgen urine na laten kijken, ja helemaal schoon natuurlijk, ik had het kunnen weten, nog steeds niet genoeg geleerd van vorige keren denk ik.
Ben ook geheel futloos en heb nergens zin in. Vandaag een dagje op de bank dus.

We wachten het weer maar af,
groetjes Conny

Troelaatje
Berichten van Troelaatje

Bericht door Troelaatje » za 09 jun 2018 16:46

Heej meiden

Wat ontzettend jammer van jullie terugvalleke... maar idd je weet en kent nu betere tijden en houd je daaraan vast. Met mij gaat het nog steeds op en af... soms heb ik akelige maalgedachtes en dan een poos later doen me die gedachtes niks... heb ook pijnlijke vingerkootjes regelmatig aften en dan weer zo down gevoel met wederom maalgedachtes die door de ad heen gaan maar wel een stukje bescherming bieden ook oorsuizen continu. Ik hoop echt dat het allemaal de.overgang is en dat het straks weer beter zal gaan met ons allemaal.
Slikken jullie nog iets?
Waar zijn jullie bang voor of hebben jullie angsten?
Bij mij is het een soort van controle gedachtes....bah bah

Troelaatje

Troelaatje
Berichten van Troelaatje

Bericht door Troelaatje » di 12 jun 2018 11:42

Hallo dames

Hoe gaat het met.jullie.... ben je weer door die fase heen?
Nog een vraagje zitten jullie allemaal nog in de premenopauze?

Grtjes, Troelaatje

Conny1966
Berichten van Conny1966
Menopauzejaar:

Bericht door Conny1966 » wo 13 jun 2018 14:33

Hoi Troelaatje,

Hier gaat het eigenlijk wel weer redelijk, na een dip van een dag of 4. Lichamelijke klachten zijn nog wel prominent aanwezig, met name stijfheid, spieren, moeheid en futloos. Geestelijk is het weer rustiger, heb wel een veel korter lontje dan vroeger, maar daar heeft de omgeving meer last van dan ik :D
Ik zit nog in de premenopauze menstrueer nog keurig elke maand. Ik gebruik niets specifieks meer voor de overgangsklachten omdat ik niets afdoende vond helpen. Gebruik alleen wat vitamines en calcium magnesium voor mijn spieren.
Ik heb nog wel perioden van gejaagdheid of onrust, ook daar gebruik ik niks meer voor, het komt en gaat zowel met als zonder middelen.
Het is hier op een aantal klachten na dus redelijk rustig, maar het kan nog steeds zomaar omdraaien. O ja en stressbestendig ben ik helaas nog maar weinig. Bij een flinke portie stress vlammen de klachten meteen op, maar dat is een bekend gegeven.

Groetjes Conny

Diaantje
Berichten van Diaantje
Onderwerpen van Diaantje
Menopauzejaar:

Bericht door Diaantje » do 14 jun 2018 10:44

Dag dames,

Dat de klachten erger worden bij stress merk ik ook behoorlijk.
Afgelopen vrijdag behoorlijke discussie gehad op mijn werk, niet leuk, er wordt me veel onrecht aangedaan momenteel.
En ja hoor, spieren in rug en nek zitten weer lekker vast, en dat terwijl het net goed ging.
Naar masseur geweest maar mag niet baten, knallende hoofdpijn steeds en weer die dichtgeknepen keel en maagklachten.
Dus, vanmiddag weer chiropractor, dat helpt altijd wel.
Ik wandel 1 tot 2 x per week 5 km. Gisteren ook gedaan ondanks de hoofdpijn en de angst maar goed, heb het weer volbracht.
Doe het gewoon wat rustiger aan, lekker na mijn werk op de bank netflix series kijken :D .

@ Troelaatje, ook ik ben nog in de premenopauze

Sterkte allemaal.
Groetjes,
Diana

Belle71
Berichten van Belle71
Onderwerpen van Belle71
Menopauzejaar:

Bericht door Belle71 » ma 25 jun 2018 11:30

Hoi dames

Ik lees in dit topic dat jullie ook periodes van onrust en angst hebben, afgewisseld met ‘betere’ periodes. En ik lees ook dat jullie ook nog premenopauzaal zijn. Mag ik vragen hoe lang jullie al last hebben van die angst en onrust gevoelens en of dit bij jullie ook het ergst in de ochtend is ?

Ik heb er nu een klein jaar last van, zelfs paniekaanvallen in begin gehad. Periodes dat het echt heftig was, in januari. Nu aan de supplementen via overgangsconsulente, lijkt wat te helpen. Maar helaas blijft de angst en onrust in de ochtend. En als er echte stress is, blijft dat gevoel er de hele dag. word er zo moedeloos van. Begin langzaam te geloven dat dit nooit meer overgaat en ik niet meer echt happy ga worden.

Gebruiken jullie supplementen oid ?

Hoor graag wat meer info en vooral hoopvolle ;)

Belle

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:

Bericht door Madu » za 07 jul 2018 09:03

Hallo dames,

@ Troelaatje, ik hoop dat ik er weer doorheen ben. Inmiddels 2 nachten doorgeslapen zonder medicatie. Jippie! Was toch wel weer even heftig hoor. Nu maar duimen dat de rust weer een beetje terugkomt. Ik nam weer even slaapmedicatie na 2 weken weer maar 4 uurtjes per nacht voelde ik me als een koekie en het leek er niet rustiger op te worden.
Ik ben niet meer pre overigens maar peri (eerste jaren van de postmeno zeg maar). Godzijdank! Ik hoop op verbetering de komende jaren (liefst maanden). Zo'n terugval brengt wel weer altijd inzichten moet ik zeggen. In relaties in wat ik doe, hoe ik denk enz.

Het is net een wasmachinebeurt. Alles wordt weer opgeschud en na het centrifugeren daait het nog even een paar keer om, om daarna tot stilstand te komen. Nou ja, bijna dan. Dan besef ik wel dat nieuwe inzichten en nieuw gedrag ook gewoon nog steeds in moeten dalen.

@Belle, lees hier vooral veel dan krijg je veel antwoorden op je vragen. Dat kan al veel helpen.

Sterkte dames,
Madu

Troelaatje
Berichten van Troelaatje

Bericht door Troelaatje » wo 15 aug 2018 20:40

Dag allemaal...

Ff een update..heb ook weer een terugva, ging best lekker voelde me goed maar toch overvalt me weer zo'n unheimlich gevoel angstig en opgefokt...zo jammer...iedere keer denk ik...zo nu zal het wel klaar zijn...
Vooral last van keelspanning gewrichtsklachten, angstig, maalgedachtes paniekerig oorsuizen
t Is wel wat minder als.de.laatste keer maar toch iedere keer als je een terugval hebt ben ik bang dat ik levenslang heb..
Wilde het effe delen

Troelaatje

Diaantje
Berichten van Diaantje
Onderwerpen van Diaantje
Menopauzejaar:

Bericht door Diaantje » do 16 aug 2018 18:22

Hey Troelaatje,

Ook hier is het weer pet, zo balen als het een tijdje goed gegaan is. Heb zo'n beetje dezelfde klachten als jij.
Ik ben weer erg gefocust op mijn hartslag.

Sterkte meis.
Diana

Madu
Berichten van Madu
Onderwerpen van Madu
Menopauzejaar:

Bericht door Madu » vr 17 aug 2018 08:46

Hoi Troelaatje en Diaantje,

Hier ook waardeloos nog steeds na de oprisping van een paar weken geleden. Ook weer erg angstig wakker met opvliegers gepaard gaand, sinds 4 dgn. Ik had de hoop dat de angst een beetje verleden tijd zou zijn. Helaas. Veel pijn ook, gewrichten maar ook zenuwpijn, oh ja en mijn darmen weer volledig van slag(nou ja, en de rest). Ik neem sinds 3 nachten maar weer een kwart pammetje. Heel weinig maar haalt net de scherpte er af. Nu slaap ik iig 6 a 7 uurtjes. Als ik dan wakker word tussendoor slaap ik iig weer in. Ik voel vanmorgen het verschil. Ik merk dat mijn draagkracht is afgenomen op dit moment, heb echt even wat nodig.

Sterkte voor jullie ook dames,

Grtjs,
Madu

Troelaatje
Berichten van Troelaatje

Bericht door Troelaatje » ma 05 nov 2018 16:11

Hallo meiden,

hoe is het met jullie allemaal..zo benieuwd wanneer er iemand er echt op terug kan kijken..

Groetjes, Troelaatje

Conny1966
Berichten van Conny1966
Menopauzejaar:

Bericht door Conny1966 » ma 05 nov 2018 20:52

Hallo Troelaatje en de rest,

Als ik voor mezelf spreek gaat het eigenlijk wel redelijk tot goed. Niet dat ik klachtenvrij ben, bij lange na niet, maar wat ik al eerder schreef ik heb geen allesoverheersende paniek en angst meer zoals ik die 4 jaar geleden had. En oh wat heb ik me tot op de bodem van de put gevoeld, radeloos.
Paniek heb ik niet meer, angst soms maar dan kortdurend, en wel regelmatig gejaagd en onrustig van binnen, maar op een of andere manier heb ik dit kunnen accepteren als gegeven, het houdt me niet, ik durf bijna te zeggen nooit meer in zijn greep.
Ik heb onlangs twee keer een menstruatie overgeslagen, en toen voelde ik me eigenlijk wel goed.
Op een gegeven moment kreeg ik weer lichamelijke klachten (zere borsten, buik en rugpijn en een zeer kort lontje of janken om niks) en ja hoor werd weer ongesteld. En flink ook, duurde twee weken en nu weer afwachten.
Samengevat voel ik me over het algemeen gewoon redelijk, kan van dingen genieten, ik kan weer plannen maken, hobbel gewoon een beetje door de dag.
Ik voel me niet meer zoals voor de overgang, maar heb daar ook geen moeite meer mee (wel gehad wilde vooral weer dat alles weer " gewoon" was)
Op overmoedige dagen voel ik me zelfs best wel fit :D en heb dan ook veel energie.
Mijn valkuil blijft dan wel dat ik weer niet teveel hooi op mijn vork neem want dat merk ik wel meteen, positieve en negatieve stress ontregelen me meteen.
Hoe lang ik me zo blijf voelen als nu? Geen idee van eigenlijk, ervaring leert me dat het zo weer om kan draaien, maar daar sta ik maar niet teveel bij stil.
Het heeft geen enkele zin om nu al bang te zijn voor een " terugval" ( sprak ze wijs :D )
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat?

Groetjes van Conny

Claire
Berichten van Claire
Onderwerpen van Claire
Menopauzejaar:
Leeftijd: 49

Bericht door Claire » ma 05 nov 2018 23:36

Hoi Troelaatje, Conny en anderen,

Wilde even kwijt dat ik mij ook het beste voel, als de menstruatie wegblijft. Dit jaar ben ik nog maar drie keer ongesteld geweest. Ik hoop van harte dat het zo blijft en dat ik niet na de menopauze nog wat voor mijn kiezen krijg.

Het is nu 3,5 maand geleden dat ik menstrueerde. Vorige week wat donkerdere, gelige afscheiding en dan heb ik hormoongedoe in mijn lijf de dagen eromheen (hartoverslagen, onrust, spiertrekkingen benen, spieren/gewrichten pijnlijk, opvliegers, vergeetachtig). Mijn lijf probeert dan volgens mij een menstruatie voor elkaar te krijgen.

Heb in het verleden ook maanden gehad dat ik slecht doorsliep. Werd dan om 3.00 uur wakker en kon niet meer slapen. Heb heel wat nachten opgezeten. Dat heb ik gelukkig niet meer. Kan echt weer goed slapen.

Heb nu wel vaker droge slijmvliezen (mond, neus, ogen). Merk ook dat mijn huid wat droger is, het haar stugger, mijn voeten erg eelterig zijn en ik heb last van ongewenste haargroei op mijn kin. (Fijn rijtje nu ik het zo teruglees..... :lol: ).

Over het geheel heb ik zeker meer energie, voel ik me sterker en zijn de betere periodes langer. Mijn vertrouwen groeit wat meer. Ook nog weleens een flinke dip, hoor. En ik moet ook doseren; niet te vaak of te lang doordouwen. Drukte moet ik meestal wel bekopen waardoor ik dan een paar uurtjes rustig aan moet doen vooraf en/of achteraf, maar dat is prima; ik leer me erin te schikken.

Groetjes,
Claire

Lee64
Berichten van Lee64
Onderwerpen van Lee64
Menopauzejaar: 2017
Leeftijd: 54

Bericht door Lee64 » di 06 nov 2018 01:39

Mooi om jullie updates te lezen Conny en Claire! Eerder hebben we weleens gedacht dat we dit, die overgang, niet gingen overleven he :S :mrgreen: maar we zijn er nog steeds.

Vr gr Lee

Claire
Berichten van Claire
Onderwerpen van Claire
Menopauzejaar:
Leeftijd: 49

Bericht door Claire » di 06 nov 2018 06:44

Ha Lee,

Je hebt helemaal gelijk. Gelukkig zijn we er nog! Pittig is het zeker. Je bericht is middenin de nacht geplaatst. Betekent dit dat je momenteel minder goed slaapt?

Ik vergat nog te vermelden dat mijn buik en maag ver naar voren zijn gegroeid :( . Ik had hier ooit ergens gelezen dat het gewicht na de overgang weer zou verminderen. Ik hoop het!

Groetjes,
Claire

Conny1966
Berichten van Conny1966
Menopauzejaar:

Bericht door Conny1966 » di 06 nov 2018 19:52

Zeg dat wel Lee, als ik teruglees wat ik 4 jaar geleden doormaakte, toen dacht ik inderdaad dat mijn laatste uur geslagen had, of dat het op zijn minst nooit meer goed zou komen.
Maar kijk eens hoe sterk we zijn, we zijn er nog steeds en ik vind dat ik wel mag zeggen dat we het heel aardig doen :D
Eigenlijk zijn alle vrouwen en zeker hier op het forum powervrouwen!

Gr. Conny

Lee64
Berichten van Lee64
Onderwerpen van Lee64
Menopauzejaar: 2017
Leeftijd: 54

Bericht door Lee64 » di 06 nov 2018 23:22

Dat vind ik dus ook Conny dat wij vrouwen het echte sterke geslacht zijn!

En Claire ik slaap niet slecht vind ik zelf. In mijn verschrikkelijkste jaar van de overgang, dat was heel 2011, was ik een periode weken achterelkaar hele nachten wakker. Ik kreeg toen de ene slaappil na de andere voorgeschreven, steeds sterkere maar geen een hielp echt goed in die tijd. Best bizar want ik ben maar klein van stuk en middelen waarvan je normaal een olifant in slaap zou krijgen bij wijze van spreken, zelfs daarvan sliep ik niet goed. Die tijd ligt gelukkig achter me!

Nu slaap ik een beetje wisselend: soms best lang achterelkaar en soms minder lang.
Na een werkdag kan ik bijvoorbeeld al om 20.30 in slaap vallen, kan dan echt mijn ogen niet meer open houden en soms ben ik dan 's nachts een paar uur wakker maar dat vind ik dan niet erg want dan heb ik er al aardig wat uren diepe goede slaap opzitten. En soms val ik daarna ook nog weleens terug in slaap. Of ik blijf wakker vanaf 5 uur of zo. Maar dat vind ik dan ook niet erg . Dat: ik moet slapen 'van zo laat tot zo laat' heb ik al heel lang geleden los gelaten.
Vannacht was ik echter wakker vanwege blaasontstekingsklachten, ook zo'n overgangsdingetje. Paar jaar geleden best regelmatig last van gehad, toen een tijd niet en nu ineens weer. Maar een antibioticakuur slaat altijd wel snel en goed aan dus dat is prettig.

En dat gewicht.....ik weet niet hoor maar ik denk niet dat het bij mij er nog af gaat. In 2011 ben ik erg veel afgevallen door een soort hormonale misselijkheid. Kon regelmatig geen hap door mijn keel krijgen, maar in de loop der jaren is er toch aardig wat gewicht bij gekomen. Mijn BMI is nog wel aardig goed maar mijn vetpercentage schijnt aan de hoge kant te zijn. Lekker dan :shock: Sinds ik echter hier gelezen heb dat vetweefsel en met name buikvet een deel van de hormoonproductie overneemt voor een gezonde rest van je leven nadat de eierstokken er mee gestopt zijn, heb ik me daar ook maar mee verzoend.

En mocht het er nog af gaan, een mooi gestroomlijnd figuur krijg ik niet meer denk ik, mijn figuur is definitief veranderend door de overgang.

En nu ga ik maar gauw slapen. Had na mijn werk nog een cursus. Echt leuk, maar heb nu wel erge slaap. Morgen lekker vrij.

Vr gr lee

Lientje74
Berichten van Lientje74
Onderwerpen van Lientje74
Menopauzejaar:
Leeftijd: 44

Bericht door Lientje74 » wo 07 nov 2018 11:27

Beste Clair, Conny en Lee,

Fijn jullie bericht te lezen. Dat geeft me moed. Dat het ooit beter gaat.
Stel me zelf regelmatig die vraag: komt het ooit goed, wanneer gaat het beter? Lees dat jullie dat ook hebben gedacht.
Daarom doen jullie berichten me goed. En dat jullie dat hier nu ook willen delen op de site.

Lientje

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht