Op zoek naar de zin van het leven

Behoeften die veranderen. Een andere kijk op het leven of op de wereld.
Balans opmaken en hervinden
Levensvragen - Inzichten - Bewustwording - Intuïtie die zich ontwikkelt
Pien7
Berichten van Pien7
Onderwerpen van Pien7
Menopauzejaar:
Leeftijd: 53

Op zoek naar de zin van het leven

Bericht door Pien7 »

Hallo allen,

Ik ben zeer op zoek naar de zin van het leven, heb drie dochters, een parttime baan en een zeer drukke man die vaak weg is....Ook relatieproblemen helaas. Hoop zo dat alles goedkomt, we zijn in relatietherapie, maar heb niet het idee dat hij er voor wil gaan, hij twijfelt. Ook voelde ik me in mijn ergste crisis niet gesteund door hem en in de steek gelaten.
Hij had tijdens een crongres in het buitenland ook een vriendin....
Kortom, beetje puinhoop en ik probeer er echt uit te komen. Twijfel ook of ik wel met hem door moet gaan. Voel weinig warmte het laatste jaar vanuit hem. Misschien heeft dit ook met overgang te maken. Dit forum geeft in ieder geval veel steun!
Vraag aan jullie is, herkennen jullie dat oorsuizen? Zou dat ook met de overgang te maken kunnen hebben? De arts zei dat het door stress kwam... En houdt het ooit op..?

groet. Ien

Helena
Berichten van Helena
Onderwerpen van Helena
Menopauzejaar: 2013
Leeftijd: 59

Re: Op zoek naar de zin van het leven

Bericht door Helena »

Beste Ien,

Op zoek naar de zin van het leven kan wel met de overgang te maken hebben.
Ik hoop voor je dat je er samen met je echtgenoot wel uit kunt komen, maar eigenlijk vooral wat je zelf wilt!
Ik denk dat anderen op het forum je hier misschien meer over kunnen vertellen. Hoe een en ander in hun eigen relatie is verlopen tijdens de overgang. Maar het is voor iedereen anders. Ook voor wat betreft de steun die ze krijgen van hun partner begrijp ik....
Moet zelf echt niet denken aan een relatie nu ik in de overgang zit...

sterkte in ieder geval.
Helena

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht