Verwarring

Een van de bekendste verschijnselen van de overgang die altijd worden genoemd, zijn de wisselende stemmingen en het emotioneler zijn
Gevoelens - Emoties - Stemmingen
Jabet
Berichten van Jabet
Onderwerpen van Jabet
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 51

Verwarring

Bericht door Jabet » do 13 dec 2018 07:32

Hallo dames

Wat een nacht heb ik achter de rug,eerst kon ik niet goed in slaap komen, toen werd ik na twee uur wakker met een enorme onrust en veel drukte in mn hoofd,veel verwarrende gedachten, wat uitmondde in een enorme huilbui, heb geen idee waar dit vandaan komt.
En nu half 8 in de morgen, voel ik me geradbraakt, zo'n labiel persoon ben ik niet, ik had het gevoel dat ik gek werd, hoort dit ook bij de overgang of moet ik me zorgen gaan maken, ik heb nu wel al een paar dagen blaas ontsteking waar ik geen antibiotica voor gebruik omdat ik hier niet tegen kan,
Heeft iemand dit ook meegemaakt zo ja hoe ga je hier mee om

Groetjes Bettina

SusanL
Berichten van SusanL
Onderwerpen van SusanL
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Re: Verwarring

Bericht door SusanL » do 13 dec 2018 18:03

Jabet schreef:
do 13 dec 2018 07:32
ik had het gevoel dat ik gek werd, hoort dit ook bij de overgang
Dag Bettina
Je kent dit forum sinds 2007 zie ik. Misschien kan je uit alle berichten over dit onderwerp, of uit de informatie op de andere pagina's van deze website, zelf vaststellen of dit soort verschijnselen bij de overgang zouden kunnen horen?

Susan

Marian62
Berichten van Marian62
Onderwerpen van Marian62
Menopauzejaar: 2014
Leeftijd NU: 57

Bericht door Marian62 » vr 14 dec 2018 09:07

Beste Bettina,

heel herkenbaar. Heb ik ook gehad. Er is hier eerder over geschreven maar ik snap goed dat als je het zelf voor het eerst overkomt je toch enorm schrikt en bevestiging zoekt. Je vraagt wat je er aan kan doen. Tja, voor mij hielp het om voor mezelf te blijven herhalen dat zo een periode weer overgaat. En het delen met anderen. Veel sterkte!

Groet
Marian

Claire
Berichten van Claire
Onderwerpen van Claire
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Bericht door Claire » za 15 dec 2018 15:09

Beste Bettina,

Je zegt dat je blaasontsteking hebt. Ik heb ook wel gehoord dat je van een blaasontsteking ook warrig kan zijn; het betrof toen wel een oudere dame van 75 jaar. Ms heeft het toch ook mee te maken of een optelsom.

Sterkte en groetjes,
Claire

Claire
Berichten van Claire
Onderwerpen van Claire
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Bericht door Claire » di 18 dec 2018 00:08

Hoi Habet,

Hoe gaat het nu met je?
Hoop dat het beter gaat.