Overgang en corona virus

Een van de bekendste verschijnselen van de overgang die altijd worden genoemd, zijn de wisselende stemmingen en het emotioneler zijn
Gevoelens - Emoties - Stemmingen
Marsnat
Berichten van Marsnat
Onderwerpen van Marsnat
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Overgang en corona virus

Bericht door Marsnat »

Goedemiddag dames

Vraagje hoe gaan jullie om met het corona virus? Ik ben zelf een beetje angstig omdat ik na elke opvlieger rillingen, griepverschijnselen en hoofdpijn krijg. Dit geeft ook zoveel stress. Vraag me dan ook af heb ik het virus. Natuurlijk had ik deze klachten al voor het virus (bijna 3 jaar nu) maar toch. Het is geen prettig gevoel.

Marsnat

Laantje66
Berichten van Laantje66
Onderwerpen van Laantje66
Menopauzejaar:
Leeftijd: 53

Re: Overgang en corona virus

Bericht door Laantje66 »

Hoi,

in het begin maakte ik me er niet zo druk over. Maar nu met die maatregelen. Ik voel me ook vaak niet goed. Ben vaak snotterig en mijn keel doet regelmatig pijn. Ik vind het ook heel eng hoor. Ik probeer het zoveel mogelijk te relativeren.
Sterkte!

Laantje

Laila
Berichten van Laila
Onderwerpen van Laila
Menopauzejaar: 2008
Leeftijd: 64

Bericht door Laila »

Hoi dames

Ik zit er ook erg mee in mijn maag. Heb al een week keelpijn, ben snotterig en moet een beetje hoesten. Bah! Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Ben ook heel ongerust over mijn oudere broers en zussen die een zwakke gezondheid hebben en mijn schoonmoeder van 89 jaar! Was het maar voorbij!
En inderdaad, na een opvlieger (vooral 's avonds) ben ik heel rillerig en denk dan meteen aan koorts!

Laila

Marsnat
Berichten van Marsnat
Onderwerpen van Marsnat
Menopauzejaar:
Leeftijd: 51

Bericht door Marsnat »

Bedankt voor jullie reactie. Gelukkig ben ik niet de enige die hier mee zit. We slaan ons ook hier wel door heen.
Veel sterkte.

Marsnat

Jarren
Berichten van Jarren
Onderwerpen van Jarren
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Bericht door Jarren »

Hallo

Hier ook ben al ruim een jaar snotterig , droge slijmvliezen door overgang. En nu met dit erbij weet je niet meer of het nu de overgang of dit nare virus is. Ga voor de zekerheid niet bij me ouders langs die zijn 83 en 84. Zelf gaan ze ook niet naar buiten en ik zorg via bezorgservice voor hun boodschappen.

Ingrid

Plaats reactie