Afscheiding ( witte vloed)

Al jarenlang in de postmenopauze en toch maar klachten blijven houden.
De stelling "Het gaat allemaal over", gaat niet altijd op
Kyanne
Berichten van Kyanne
Onderwerpen van Kyanne
Menopauzejaar: 2018
Leeftijd NU: 52

Afscheiding ( witte vloed)

Bericht door Kyanne » zo 28 jul 2019 16:09

Hallo,

Ik heb een vraag...
Het is nu anderhalf jaar geleden dat ik mijn laatste menstruatie had.. Maar ik heb nog steeds last van witte vloed, of afscheiding.. Herkennen jullie dat ? Het ruikt niet raar, het is ook niet de hele dag, soms een dag wat meer dan de andere dag.. maar ik heb er eigenlijk nooit zo opgelet, tot ik er ineens op ging letten. Heb geen last van jeuk, dus het is geen schimmel infectie of iets... Zijn er meer die dat hebben...? Ben er al bij de huisarts geweest en die zegt zolang het niet roze is of dat er bloed bij zit zou ik me niet ongerust maken... Maar vraag me toch af of iemand het herkent

Groetjes Kyanne

Mieke05
Berichten van Mieke05
Onderwerpen van Mieke05
Menopauzejaar: 2015
Leeftijd NU: 55

Re: Afscheiding ( witte vloed)

Bericht door Mieke05 » do 22 aug 2019 08:42

Ik weet niet beter dan dat ik witvloed heb. Is volgens mij heel normaal.

Gr. Mieke

Babsi
Berichten van Babsi
Onderwerpen van Babsi
Menopauzejaar: 2016
Leeftijd NU: 55

Re: Afscheiding ( witte vloed)

Bericht door Babsi » do 22 aug 2019 14:35

Hoi Kyanne,

Vanaf mijn 10e jaar heb ik last van witte vloed. Moest meerdere keren per dag een schone onderbroek aantrekken.
Vond het nogal irritant.
In november ben ik 3 jaar postmeno en sinds een maand of 4 is het gestopt. Ben nu kurkdroog daar.
Eigenlijk had ik gedacht dat ik altijd last zou blijven houden van witte vloed, maar dus niet.
Moet wel zeggen dat ik tijdens de (bijna) 3 jaar postmeno zo nu en dan een periode had met geen witte vloed en
het kwam vervolgens toch weer terug. Maar ook dat de witte vloed erger was dan ooit. Dus een nogal wisselend beeld.
Maar het is nu wel een lange periode weg.
Ben benieuwd hoe het is als ik echt door de overgang heen ben.

Groetjes Babsi

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht