Misselijk en brak

Al jarenlang in de postmenopauze en toch nog klachten ervaren.
De stelling "Het gaat allemaal over", gaat niet altijd op
Cat
Berichten van Cat
Onderwerpen van Cat
Menopauzejaar: 2012
Leeftijd: 61

Misselijk en brak

Bericht door Cat » wo 13 dec 2017 09:00

Goedemorgen dames,

Ben nieuw hier, was aan het zoeken naar mijn klachten en zag dit forum.
Ben nu 59 en sinds een jaar of 5 geen menstruatie meer maar wel af en toe wat bloedverlies. Diverse keren naar gekeken door gynaecoloog maar niets gevonden. Die opperde hormoonzalf, ook i.v.m droogte, maar dat wil ik liever niet. Het laatste half jaar heb ik steeds meer klachten van spier en gewrichtspijn ondanks dat ik veel sport. Waar ik mij meer zorgen om maak is dat ik de laatste weken 's morgens (dan het ergst maar ook de dag door) mij misselijk en brak voel, heel vervelend. Heb wel Hashimoto (schildklier) sinds 1995 maar lijkt mij niet daar van te komen. Slaap ook al zo'n 20 jaar slecht maar dat ik mij zo beroerd voel is nieuw. Herkenbaar?

Groeten,
Cat

Hazel56
Berichten van Hazel56
Onderwerpen van Hazel56
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd: 62

Re: Misselijk en brak

Bericht door Hazel56 » vr 22 dec 2017 12:17

Hoi Cat

Ik ben 61 en heb sinds 2 jaar heftige postmeno klachten. Wist voor ik deze site ontdekte niet eens dat dat bestond. Kwam thuis met een burn-out...denk dat dat al hormonale signalen waren...het lijkt erg op elkaar...moe...onrustig....nergens puf voor...angstig...piekeren..enz. De hele waslijst die we op deze site tegen komen. Nu sinds kort dus ook misselijk..maagpijn..boeren.. geen eetlust. Daar wordt bij het overzicht lichamelijke klachten onder de topic keel/maagdarmen veel over geschreven. Was weer blij met die herkenning zoals met al onze klachten die we hier mogen delen...is voor mij echt bemoedigend.

Groetjes Hazel.

Cat
Berichten van Cat
Onderwerpen van Cat
Menopauzejaar: 2012
Leeftijd: 61

Re: Misselijk en brak

Bericht door Cat » ma 15 jan 2018 08:17

Hoi Hazel,

Dank je, zal eens bij maag/darm klachten kijken.

groetjes
Cathy

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht