Benieuwd naar vrouwen die door de overgang heen zijn of al ver in het proces !

Al jarenlang in de postmenopauze en toch maar klachten blijven houden.
De stelling "Het gaat allemaal over", gaat niet altijd op
Gerarda
Berichten van Gerarda
Onderwerpen van Gerarda
Menopauzejaar: 2014
Leeftijd NU: 55

Benieuwd naar vrouwen die door de overgang heen zijn of al ver in het proces !

Bericht door Gerarda » vr 09 sep 2016 17:19

Hallo Allemaal,

Ben zo toe aan positieve berichtjes (en denk vele van ons) van vrouwen die al ver in het proces zitten en waar de klachten minder worden, of van vrouwen die er al helemaal doorheen zijn.

Het is zo jammer dat daar zo weinig over geschreven wordt en het is juist zo fijn om te horen dat het over gaat als je daar zelf niet meer in gelooft !
Ben nu zelf bijna 2 jaar menstruatie vrij, maar de klachten worden op het moment alleen maar weer erger.
Had zo gehoopt dat na het stoppen van de menstruatie de klachten minder zouden worden.

Ben nu 10 jaar aan het overleven en hoop toch zo dat er vrouwen zijn die mij kunnen zeggen: ER KOMT ECHT EEN EINDE AAN !

Groetjes, Gerarda

Diana119
Berichten van Diana119
Onderwerpen van Diana119
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Re: Benieuwd naar vrouwen die door de overgang heen zijn of al ver in het proces !

Bericht door Diana119 » za 10 sep 2016 17:50

Hallo vrouwen,

Ik ben Veel berichten aan het lezen en kom ik heel veel berichten tegen van vrouwen die al jaren geleden hebben gepost met de klachten die ik ook allemaal ervaar. Ik heb het hele pakket gekregen met een strik erom en de woorden: alsjeblieft voor jou! ! Nou en bedankt he. ..

Ik ben zo benieuwd hoe het met die vrouwen van jaren geleden gaat, zijn ze er doorheen? Hoe voelen ze zich lichamelijk en geestelijk? Het zal lastig worden ze te vinden want als ze geen klachten meer hebben zullen ze zich ook hier niet meer melden denk ik.

Soms denk ik echt wel eens mijn lijf houd deze achtbaan niet vol. Zoveel rare enge klachten. Ik denk echt wel eens ik red het niet die overgang. Ik sta met 1 been in het graf lijkt het soms wel. Toch is het erg fijn om herkenning hier te vinden en te weten dat je dit niet alleen door hoeft te maken. Ik zou zo graag de bevestiging willen hebben van vrouwen die ook zo erg geworsteld hebben en die er doorheen zijn gekomen en nu een rustig leven leiden.

Diana

Sibyla
Berichten van Sibyla
Onderwerpen van Sibyla
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Re: Benieuwd naar vrouwen die door de overgang heen zijn of al ver in het proces !

Bericht door Sibyla » zo 11 sep 2016 14:15

Diana119 schreef:
za 10 sep 2016 17:50
Het zal lastig worden ze te vinden want als ze geen klachten meer hebben zullen ze zich ook hier niet meer melden denk ik.
Hoi

Dat alleen al vind ik een bemoedigend gegeven en vertelt mij al dat het dan dus goed gaat met deze vrouwen.

Sibyla

Gerarda
Berichten van Gerarda
Onderwerpen van Gerarda

Bericht door Gerarda » zo 11 sep 2016 19:26

Hoi Diana,

Ik voelt me zeker vaak machteloos en ook erg onzeker, omdat het na zo'n lange tijd nog steeds niet beter wil gaan.
Daarom hoop ik toch echt op wat positieve berichtjes hier en dat we toch een bevestiging krijgen dat het over gaat.

Maar kan mij ook heel goed voorstellen als je geen klachten meer hebt, ook niet meer op het forum komt.

Groetjes, Gerarda

Sibyla
Berichten van Sibyla
Onderwerpen van Sibyla
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Bericht door Sibyla » zo 11 sep 2016 19:55

Gerarda schreef:
zo 11 sep 2016 19:26
Maar kan mij ook heel goed voorstellen als je geen klachten meer hebt, ook niet meer op het forum komt.
Dit is toch al een bevestiging Gerarda

Gerarda
Berichten van Gerarda
Onderwerpen van Gerarda

Bericht door Gerarda » ma 12 sep 2016 11:26

Hallo

Ergens weet ik dat je gelijk hebt Sibyla !
Het zal mijn onzekerheid wel zijn waarom ik het hier toch wel zou willen lezen van vrouwen waar het al beter mee gaat of er al doorheen zijn.

Gerarda

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht