Erge rugpijn na borstverkleining

Geuren en smaken anders beleven. Drogere ogen en mond. Wazig zien, overgevoeligheid voor licht of geluid.
Zelfs je stem verandert in de overgang
Chris
Berichten van Chris
Onderwerpen van Chris
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Erge rugpijn na borstverkleining

Bericht door Chris » ma 16 okt 2006 08:48

Hallo dames,

Ik wilde ook ff reageren en hoop dat mij iemand kan helpen.
Ik ben nu 5 weken geopereerd aan en borst verkleinende operatie.
Er is flink wat af hoor, nl 1.4 kg in totaal.
Wat nu speelt is een nog ergere rugpijn en een hoofdpijn waar je u tegen zegt. Het was de bedoeling dat mijn rugklachten afnamen, maar het is erger.

Nu heb ik sinds een week of 4 een enorme druk achter mijn ogen en ook op mijn ogen. Fysio, paracetamol, ibuprofen, niks helpt.
Ik kan niet zeggen dat ik duizelig ben of zo, maar die band knelt steeds meer. Ik wil thuis niet meer klagen want ze worden het een beetje beu.(en terecht)
Nu slik ik 3 keer 10 mg kalmeringstabletten en het lijkt of het verminderd! Maar ik kan toch niet maanden kalmeringsmiddelen slikken??
Ok, ik moet een rechte houding aannemen, wat zeker na 32 jaar niet makkelijk is, geloof me. Ben van een grote dubbel D naar een kleine B gegaan, dus best de moeite.
Maar waarom krijg ik nu ineens hoofdpijn en had ik dat vroeger nooit? En mijn rug is erger dan tevoren!!

Ik moet straks weer gaan werken, mijn 6 weken zijn bijna om, maar ik moet 2 uur lopen er dat mijn rug wat zakt, maar mijn hoofdpijn blijft. Herkent iemand dit en kan iemand mij advies geven, ik zou er heel dankbaar voor zijn.
Heb ook al 2 weken diarree, maar dat kan toch niet met mijn operatie te maken hebben? Ik weet het nu gewoon niet meer!!
Ik was al zo blij dat mijn bos hout weg was (sorry) en nu krijg ik weer klachten die ik nooit had.Eigenlijk dus een help. Ik hoop dat iemand hier iets van kan zeggen!1
Dank je alvast.

Groetjes Chris

Gaia
Berichten van Gaia
Onderwerpen van Gaia
Menopauzejaar: 2015
Leeftijd NU: 58

Re: Erge rugpijn na borstverkleining

Bericht door Gaia » ma 16 okt 2006 13:49

Hoi!

Ik kan me ook voorstellen, dat als je de hele tijd iets voorover gelopen hebt door het gewicht van je borsten, en nu je houding verandert, dat dat ook voor je rug best even wennen is de juiste houding aan te nemen...

Groetjes,
Gaia

Marlies
Berichten van Marlies
Onderwerpen van Marlies
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 64

Bericht door Marlies » ma 16 okt 2006 23:04

Hallo Chris,

In andere berichten heb je meermalen het een en ander geschreven over de zware overgangsklachten waar je ook voor die tijd al veelvuldig mee te maken had.
Zo'n ingrijpende operatie bovenop deze instabilitiet lijkt me nog al een aanslag en daarmee een zware klus voor je lichaam om te herstellen.
Onderschat de invloed van je overgang niet.

Marlies

Chris
Berichten van Chris
Onderwerpen van Chris
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Bericht door Chris » wo 18 okt 2006 07:52

Hoi,

Het is die druk achter mijn ogen die me zo onzeker maakt. Ik ben naar mijn huisarts geweest en heb haar letterlijk een hele zak pillen enz teruggegeven. Ik kap ermee, ze stoppen me maar vol met van alles en nog wat, pilletje voor dit, dan kan mijn maag er weer niet tegen, dus pilletje voor mijn maag. Ik lijk wel zo`n chemische fabriek!!
Het lijkt me dan ook wel logisch dat mijn lichaam gaat reageren met o.a. hoofdpijn. Het is geen hoofdpijn, het komt vanuit de spieren achter mijn hoofd.
Ik pak nu enkel pijnstillers met codeïne en 2 keer 10 mg kalmeringstablet. ff kijken wat dat doet.

Ik dank jullie wel, dames. Zoals vaak ben ik weer gerustgesteld.

gr. Chris

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht