Hevige pijn in de buik

Voor wie medisch ingrijpen nodig heeft om overgangsklachten te onderdrukken.
Voor aandoeningen die zich naast de overgang nog wel eens manifesteren.
En voor wie geestelijke overgangsklachten wil behandelen als een stoornis/aandoening.
Cynthia
Berichten van Cynthia
Onderwerpen van Cynthia
Menopauzejaar:
Leeftijd: 66

Hevige pijn in de buik

Bericht door Cynthia » wo 18 sep 2002 14:59

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik in de overgang ben. Ik ben 49 jaar heb nog nooit last van opvliegers gehad, maar ik heb sinds een jaar last van mijn linkerbeen (vooral) de buitenkant van mijn voet als ik met een deken aan kom irriteert het mij.

Mijn linkerhand tintelt en allebei de mijn handen voelen vaak gloeiend heet aan,van binnenin. Ik heb aan de linkerkant van mijn buik waar ongeveer mijn darm zit of eierstok vreselijk pijn. Ik heb al een onderzoek gehad, de gynaecoloog zei dat het er perfect uitziet.

Waar komen dan al die klachten vandaan? Ben net naar de neuroloog geweest, die heeft mijn handen allebei getest, de uitslag krijg ik morgen.

Ik heb de zwaarste pijnstillers van mijn huisarts gekregen maar ze helpen mij niet, alleen een kalmeringsmiddel onderdruk de pijn. Ik probeer er zoveel mogelijk vanaf te blijven, maar het is echt moeilijk voor mij.

Ik weet niet wat ik heb, maar zo met deze pijnen wil ik niet blijven leven, ik ben op, moedeloos. Ik hoop elke dag op een wonder.

De gynaecoloog zegt dat mijn baarmoeder er prima uitziet, toen ik de eerste keer een inwendig onderzoek kreeg zag je mijn linker eierstok niet. Ik heb echt veel pijn,wie oh wie kan mij helpen.
Ik denk zelf aan een beklemde zenuw

Cynthia

NinaE
Berichten van NinaE
Onderwerpen van NinaE
Menopauzejaar:

Re: Hevige pijn in de buik

Bericht door NinaE » wo 18 sep 2002 15:00

Hallo Cynthia

Ook ik heb een hele poos buikklachten ter hoogte van de eierstok (links) gehad. Gynaecologisch onderzoek leverde niets op. Volgens een chiropractor was het een spastische darm. Na behandeling waren de klachten verdwenen. Tintelingen in arm of been zou ook iets te maken kunnen hebben met beklemde zenuwen.

Sterkte en succes, Nina

Malou
Berichten van Malou
Onderwerpen van Malou
Menopauzejaar:

Bericht door Malou » wo 18 sep 2002 15:01

Hoi Cynthia,

Jaren geleden kwam ik dus bij een neuroloog terecht die me bloed ging nakijken of ik niet iets in m'n buik had omdat rugklachten bij vrouwen ook vaak uit de buik kwamen.

Uiteindelijk bleek m'n zere rug en m'n zere tintelende linkerbeen dus een hernia te zijn en had niks met buikklachten te maken. Rugklachten kunnen inderdaad doorstralen naar je buik. Ik heb veel baad gehad bij een manueel therapeut

veel sterkte, Malou

Cynthia
Berichten van Cynthia
Onderwerpen van Cynthia
Menopauzejaar:

Bericht door Cynthia » wo 18 sep 2002 15:01

Malou,

Ik heb er zelf ook aan gedacht. Ik heb verschillende onderzoeken gehad bij de neuroloog, de vinger, hersenscan alles is onderzocht.
Hij zegt dat er niets aan de hand is.
Een half jaar geleden heb ik röntgenfoto's van mijn rug gemaakt, en ik bleek een behoorlijke slijtage bij m'n ruggenwervel te hebben.
Ik vroeg aan de neuroloog of het daar niet aan zou kunnen liggen, maar hij zegt van niet. Ik denk zelf ook aan een beklemde zenuw.

groetjes, Cynthia

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht