Bloedverlies bij Mirenaspiraal

Gaat de overgang wel gewoon door bij pilgebruik? Kan ik toch klachten? Stel hier je vragen daarover. Vind en vraag her- en erkenning.
Joldor1965
Berichten van Joldor1965
Onderwerpen van Joldor1965
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Bloedverlies bij Mirenaspiraal

Bericht door Joldor1965 » ma 21 aug 2017 11:53

Hallo dames,

Ik ben hier voor het eerst en ik herken al een heleboel verhalen. Ik zit zelf met het volgende:
Ik heb al jaren de Mirenaspiraal(ben nu 52), zeer naar tevredenheid. Ook zei de huisarts dat het de overgangsklachten (mochten die er zijn) wat milder laten verlopen. Jaren ben ik niet ongesteld geweest door deze spiraal maar nu kreeg ik sinds twee weken geleden eerst een raar gevoel in de onderbuik, en daarna een dag met buikpijn, net of je ongesteld moet worden. En sindsdien heb ik ook een bloederige afscheiding. De pijn in de onderbuik is nagenoeg weg maar dat rare, onrustige gevoel en de bloederige afscheiding zijn nog steeds aanwezig. Inmiddels ben ik ook bij de huisarts geweest en die heeft de spiraal verwijderd, ze dacht dat het evt daarmee te maken kon hebben. Maar de klachten blijven gewoon aanwezig.
Herkent iemand deze klachten?
Ik word hier nl heel onzeker door en ben hier de hele dag door over aan het nadenken: zou dit met de overgang te maken hebben of is er toch iets ernstigers aan de hand? Dat soort gedachten spoken door mijn hoofd.

Ik hoop dat er vrouwen zijn die dit herkennen!

Groet
Jolanda

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht