Gestart met pil vanwege klachten maar klachten verergeren alleen maar

Gaat de overgang wel gewoon door bij pilgebruik? Kan ik toch klachten? Stel hier je vragen daarover. Vind en vraag her- en erkenning.
Esje
Berichten van Esje
Onderwerpen van Esje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Gestart met pil vanwege klachten maar klachten verergeren alleen maar

Bericht door Esje » za 31 okt 2015 10:10

Hallo dames

Herkent iemand dit? Ik zit er echt helemaal doorheen.
Ik ben afgelopen maandag begonnen met de pil, voorgeschreven door de gyn vanwege overgangsklachten en hevig vloeien (door vleesbomen).
Nu gebruik ik de pil dus 6 dagen en echt mijn klachten verergeren met de dag!
Mijn menstruatie stopt maar niet (moest op de eerste dag menstruatie beginnen met pil) ik heb continu dat rotte gevoel dat je hebt voor je ongesteld moet worden, PMS, huilen, ik heb het steenkoud, dezelfde verhoging die ik normaal heb in de week voor menstruatie.
Ik slaap waardeloos, ik ben vreselijk opgejaagd en mijn hele lijf staat op zijn kop.

Herkent iemand dit? Ik was er vanuit gegaan dat wanneer ik de pil ging gebruiken ik me weer een beetje meer mens zou gaan voelen maar het tegenovergestelde gebeurd ik voel me echt een zombie....

Woensdag moet ik voor iets anders naar de huisarts en ga het zeker wel aankaarten. Ik weet ook niet of dit van voorbijgaande aard is en of je zo maar met de pil mag stoppen weer na een paar pillen.

Esje

Esje
Berichten van Esje
Onderwerpen van Esje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Re: Gestart met pil vanwege klachten maar klachten verergeren alleen maar

Bericht door Esje » zo 01 nov 2015 09:22

Even een update:
Na overleg met de dokter moest ik gisteravond met de pil stoppen. Ik reageerde er echt super heftig op.
Voor mij is dit eens maar nooit weer!

Esje

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht