Stoppen menstruatie, nu wel erg dikke buik

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Stephanie49
Berichten van Stephanie49
Onderwerpen van Stephanie49
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Stoppen menstruatie, nu wel erg dikke buik

Bericht door Stephanie49 » za 26 feb 2005 00:36

Hallo dames,

Is het normaal om na het stoppen van de menstruatie een buik te ontwikkelen, die op geen enkele manier meer is in te houden?

Groet
Stephanie-49

Stephanie49
Berichten van Stephanie49
Onderwerpen van Stephanie49
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Re: Stoppen menstruatie, nu wel erg dikke buik

Bericht door Stephanie49 » za 26 feb 2005 22:48

Hallo vrouwen,

Ik had al maat 42, dus, kun je nagaan.....
Hoe dan ook, ik was natuurlijk wel erg blij, toen die bloedingen wegbleven, maar opvliegers, nachtzweten, niet slapen, is allemaal extreem tot bloei gekomen.

Ik begrijp dat mij nog heel wat te wachten staat!! Je kunt dus ook nog na twee jaar weer ongesteld worden.

Sterkte ermee, groeten, Stephanie-49.

Vera-2
Berichten van Vera-2
Onderwerpen van Vera-2
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 62

Bericht door Vera-2 » zo 27 feb 2005 16:06

Hoi Stephanie,

Ja ook ik zit met het probleem dikke buik. Ik ben al 1 jaar en 4 mnd niet ongesteld en erger me mateloos aan die buik. Ik ben verder niet dik dus die buik valt erg op. Draag wijde kleding en wil eigenlijk ook niet meer in badpak lopen. Ben nu met buikoefeningen begonnen, maar zoals ik lees zal dat waarschijnlijk niet helpen. Ik hoop niet dat ik ook weer ongesteld ga worden na 2 jaar. Dat mis ik niet.

Groetjes Vera

Martine51
Berichten van Martine51
Onderwerpen van Martine51
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 66

Bericht door Martine51 » ma 28 feb 2005 08:12

Hoi

Rot van na zo een lange tijd nog ongesteld te worden; ikzelf dacht op 52 jaar en na 4 maanden ervan verlost te zijn, en nee hoor, dit weekend, bingo! Ik dacht echt dat dit na je vijftigste nog weinig waarschijnlijk was. En ik vind mijn buik ook dik in vergelijking met de rest van mijn lchaam maar joggen kan dit onder controle houden.

Groet Martine

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht