Opeens weer bloedingen als je 64 bent

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Zelda
Berichten van Zelda
Onderwerpen van Zelda
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 65

Opeens weer bloedingen als je 64 bent

Bericht door Zelda » za 10 aug 2019 16:04

Hoi....

ik ben Ria en 64 jaartjes....na een curettage jaren geleden, de aanleiding was hele heftige bloeding, 3 maanden terug weer een vaginale bloeding... hysteroscopie , uitstrijkjes.. niks gevonden.. 2 weken lekker rustig en nu sinds 3 dagen weer flinke bloeding.
Schrok me rot en ben er erg nerveus van...over 3 weken op vakantie!....
Net een Tampon geprobeerd en dat voelde niet lekker, maar ik blijf het maar af en toe proberen..
wat een gedoe....ben je 64... :x

Ria

Dorothea
Berichten van Dorothea
Onderwerpen van Dorothea
Menopauzejaar: Baarmoeder verwijderd
Leeftijd NU: 63

Re: Opeens weer bloedingen als je 64 bent

Bericht door Dorothea » za 10 aug 2019 16:52

Hoi Ria,

Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken, als je verder bent onderzocht, en alles is goed, dan kan dat dus schijnbaar.
Onvoorspelbaar dat hele overgangs gebeuren.

Sterkte en ik zou bij heftige bloedingen, geen tampon gebruiken, ik gebruikte toen kraamverband, kun je halen bij de apotheek.

Dorothea.

Pien
Berichten van Pien
Onderwerpen van Pien
Menopauzejaar: 2009
Leeftijd NU: 67

Re: Opeens weer bloedingen als je 64 bent

Bericht door Pien » wo 28 aug 2019 01:14

Beste Ria

Zo tob ik al jaren.Ben al zeker 10 keer nagekeken,
Vleesbomen weggehaald, echo, al 3 keer hysterocopie, alles goed. Bij mij is het bloedverlies minimaal, soms niet meer als een veeg, maar toch schrik je telkens weer. Vaak voel ik het ook aankomen, duizelig, slecht slapen, niet vooruit te branden en dan komt er weer wat. Is nu een jaar geleden dat ik bij de gym. geweest ben, toen was alles goed maar na een maand weer bloedverlies. Zijn volgens mij toch de hormonen die nog steeds doorwerken. Misschien ga ik binnenkort weer eens terug. Zij weten het ook niet maar zo nu en dan controle kan geen kwaad. Ik ben 67!

Groet en sterkte Pien.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht