Bloeding na het hebben seks

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Arowana
Berichten van Arowana
Onderwerpen van Arowana
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Bloeding na het hebben seks

Bericht door Arowana » di 18 jun 2019 23:00

Beste dames

Al een eindje ben ik wat aan het sukkelen met mijn menstruatie. Ben volop in de overgang denk ik. Ik ben nog elke maand ongesteld, wel niet meer zo regelmatig als vroeger. En als ze beginnen breken ze ook heel erg moeilijk door. Waar ik er vroeger 5 dagen over deed van begin tot einde is nu toch wel een 7/8/9 dagen geworden. Pfff wat best lastig is.

Maar mijn grootste probleem momenteel is dat ik telkens als ik seks heb met mijn man begin te bloeden. Al een paar minuutjes na het penetreren gebint het. Tegen het einde van mijn cyclus kan ik er prat op gaan maar ook na amper een paar dagen na het einde van mijn menstruatie is het zo, maar dan heel lichtjes. Dat is echt niet fijn, ik word er al van te voren gestrest van. En dat terwijl ik het grote geluk heb dat mijn libido niet verminderd is en ik ook bijlange geen last heb van vaginale droogheid. Dus ik wil en kan heel erg genieten van seks maar die bloedingen zijn een grote stoorzender !!!

Herkent iemand dit? Iemand raad? Advies? Voor alle zekerheid heb ik een afspraak met de gynaecoloog geregeld. Maar ben er ondertussen wel flink mee bezig.

Arowana

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht