36 Jaar - nu al 2 weken maandstonden met stolsels

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Mie001
Berichten van Mie001
Onderwerpen van Mie001
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 36

36 Jaar - nu al 2 weken maandstonden met stolsels

Bericht door Mie001 » vr 07 jun 2019 09:11

Hello Ladies,

Ik ben hier al een paar dagen aan het lezen en besloot dan toch maar om ook een account aan te maken.
Ik ben 36 jaar, altijd een vrij regelmatige cyclus gehad, nooit de pil gepakt en heb 1 dochter.
Toen ik net 7 jaar was geworden kreeg ik mijn eerste maandstonden en vanaf dan was de bal aan het rollen gegaan.
Nu lijkt het bij mijn laatste maandstonden de mist in te gaan. Ik was ongeveer een maand overtijd en een goeie twee weken
geleden kreeg ik geleidelijk mijn maandstonden. Nu sinds zeven dagen lijken deze feller te worden, in plaats van te minderen.
Ik heb helder rood bloodverlies, en daar zitten vaak kleine draadjes bij of dikke stolsels (vannacht moest ik weer naar het toilet spurten nadat ik gisteren dacht dat het ongeveer voorbij zou zijn). Ik voel me niet echt honderd procent en ben nogal prikkelbaar...
Zou het dan toch kunnen dat ik stilaan in de overgang begin te komen? Ik heb me voorgenomen om nog even tot komende woensdag te wachten om naar de HA te gaan, wie weet is het gewoon een kwestie van lange maandstonden nu, omdat ik zoveel overtijd was.
Ben alleszins ongerust en haal me allerlei dingen in mijn hoofd :shock:

Mie

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht