Na bijna 2 jaar weer ongesteld

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Danie1012
Berichten van Danie1012
Onderwerpen van Danie1012
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 51

Na bijna 2 jaar weer ongesteld

Bericht door Danie1012 » wo 07 mar 2018 21:20

Hallo dames,

Ik ben 49 en een kleine 2 jaar geleden kreeg ik middels bloedonderzoek de bevestiging dat mijn overgang in werking was gezet. Zoals mijn huisarts zei: ik werd een rijpere vrouw.
Maar nu werd ik afgelopen zondag plotseling ongesteld. Ik heb fors overgewicht en ben de laatste 4 maanden 20 kilo afgevallen. Zou dit er mee te maken kunnen hebben? Herkent iemand zich in plotselinge menstruatie na zo lange tijd???

Danielle

Lena1962
Berichten van Lena1962
Onderwerpen van Lena1962
Menopauzejaar: 2016
Leeftijd NU: 57

Re: Na bijna 2 jaar weer ongesteld

Bericht door Lena1962 » do 08 mar 2018 10:58

Hoi Danielle,

ik werd na een jaar nog weer ongesteld, niet veel maar toch

groet Marion

Ieniemienie
Berichten van Ieniemienie
Onderwerpen van Ieniemienie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Re: Na bijna 2 jaar weer ongesteld

Bericht door Ieniemienie » ma 30 jul 2018 13:32

Hallo dames,

Ik ben ook weer na anderhalf jaar ongesteld geworden :roll: :roll: . Baal hier enorm van heb wel een verleden met een heel eigenwijze baarmoeder volgens mijn gyn. Ben 56 jaar.
Ben vanaf mijn 1ste zwangerschap al bekend met problemen alle 3 had ik vanaf het eerste moment harde buiken gelukkig wel tot eind toe voldragen maar echt genoten heb ik niet. De jaren die daartussen lagen heb ik wat afgetobd bijna alle pillen geslikt op mijn 50e slijmvlies laten wegkoken onder narcose met de hoop dat de menstruatie wegbleef. Helaas zonder resultaat de gyn zegt dat ik een kloeke baarmoeder hebt die verkleefd ligt aan mijn achterwand van de rug. Gelukkig febr vorig jaar bleef de menstruatie weg was daar erg blij mee. Vorige maand kreeg ik toch weer klachten kreeg ineens weer pukkels pijn in buik onderrug en weeïg gevoel in bovenbeen altijd rechts. Vorig jaar nog uitstrijkje gehad wat goed was. Vorige week naar huisarts geweest en die verwijst mij toch maar door naar de gyn. Maak mij natuurlijk weer zorgen de vrouwen die ik op dit forum lees is al van een paar jaar geleden. Zijn er nog meer vrouwen met deze klachten....

ieniemenie

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht