Om de 23 dagen ongesteld

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Sakina73
Berichten van Sakina73
Onderwerpen van Sakina73
Menopauzejaar:
Leeftijd: 46

Om de 23 dagen ongesteld

Bericht door Sakina73 » do 01 mar 2018 18:00

Hallo Allemaal

ben nieuw hier. Ben 45 jaar en heb sinds een paar jaar last van hevige menstruaties. Moet altijd kraamverband gebruiken. Sinds een paar maanden word ik om de 23 dagen ongesteld. Heb last van s nachts zweten. Moet vaak huilen of ben heel snel boos. Heb vorige week bloed getest om te kijken of mijn schildklier goed werkt. Volgens de assistente was alles goed. Voor mijn gevoel ben ik in de premenopauze. Had altijd een cyclus van 28 tot 30 dagen wat denken jullie?

Sakina

SusanL
Berichten van SusanL
Onderwerpen van SusanL
Menopauzejaar:
Leeftijd: 52

Re: Om de 23 dagen ongesteld

Bericht door SusanL » do 01 mar 2018 18:34

Dag Salina

Je bent 45 ....... Uiteraard ben je in de premenopauze.

Iedere vrouw van 45 is in de premenopauze! Je hebt de normale leeftijd ervoor. De ene vrouw merkt er wel wat van, de ander niet. Jij blijkbaar wel. Wat je beschrijft zijn hele duidelijke overgangsverschijnselen.
Vele lezen hier dat helpt en je niet van de wijs laten brengen door een huisarts.

Susan

Sakina73
Berichten van Sakina73
Onderwerpen van Sakina73
Menopauzejaar:

Bericht door Sakina73 » do 01 mar 2018 19:21

Hoi Susan

bedankt voor je reactie. Mijn huisarts zei toen ik vertelde dat mijn cyclus kort is de pil te gebruiken.
Tja weer hormonen he. Ik weet niet wat ik moet doen. Voel me zo rot de laatste tijd

Sakina

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd: 48

Bericht door Mrsx » do 01 mar 2018 21:04

Hallo

duidelijk de pre overgang....zelf gebruik ik tena voor extra vloeien (per ongeluk een keer gekocht) voelt erg fijn aan (en minder dik dan kraamverband)...ik had tot op mijn 42e altijd een normale cyclus en daarna was het 'prut',,,het is herkenbaar het is simpelweg de hormonen die een hoop doen...

Mrsx

Sakina73
Berichten van Sakina73
Onderwerpen van Sakina73
Menopauzejaar:

Bericht door Sakina73 » do 01 mar 2018 22:02

Hoi Mrsx

Goh Tena Lady tja kan het een keer proberen. Ik hoop dat het een keer minder hevig is ben het echt zo zat bah

Sakina

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht