Rare menstruatie de laatste 6 weken!

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Miss1969
Berichten van Miss1969
Onderwerpen van Miss1969
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Rare menstruatie de laatste 6 weken!

Bericht door Miss1969 » ma 26 feb 2018 16:21

Hallo lotgenoten

Ik ben een vrouw van net 49 jaar, en denk dat bij mij ook de overgang is begonnen.
Vorige maand begon het met beetje misselijkheid, koud hebben, beetje het gevoel hebben dat ik slecht in mijn vel zit, en gevoelige borsten...soms ook hoofdpijn.
Ruim een week overtijd geweest, test gedaan...niet zwanger.
Na die week al ruim twee en halve week licht tot een normaal lijkende menstruatie, en nu in de derde week een hevige menstruatie met donkerrood en helderrood bloed, en behoorlijke grote bloedklonters (sorry voor het onsmakelijke detail).
Verder eigenlijk nergens last van, en ben vandaag begonnen met orgametril 2 tabletjes ineens per dag, en dat voor 10 dagen, dus ik ben benieuwd.
Dit had ik jaren geleden ook al eens meegemaakt, maar blijkbaar zit mijn lichaam nogal raar in elkaar.
Dus ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren na die 10 dagen.
Volgens mijn huisarts moet ik dan binnen een paar dagen een soort van omtrekkingsbloeding krijgen, dat ongeveer 4-7 dagen aan kan houden.
Nou, dan hoop ik dat ik maar daarna er vanaf ben, want zo is het ook niks, om dan....laten we zeggen, om dan plezier te hebben met sex...vind het namelijk echt niks in die smurrie hahaha.
Leuk, na je 40ste een leven binnen te stappen die de "overgang" heet, als dat zo is, dan hoop ik dat ik er niet al teveel last van ga krijgen, gelukkig heb ik voor alsnog geen last van opvliegers.

Groetjes van een lotgenoot :D
Miss

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Re: Rare menstruatie de laatste 6 weken!

Bericht door Mrsx » ma 26 feb 2018 20:46

Hoi,

lees mijn stukje over menstruatiegekwakkel maar eens.. ik ben nu al 5 jaar er mee bezig.... ... de eitjes zullen toch eens een keertje op gaan.... genoeg hier over op het forum te lezen... dit hoort echt allemaal bij de overgang..

Mrsx

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht