Steken in buik

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Flippertje
Berichten van Flippertje
Onderwerpen van Flippertje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Steken in buik

Bericht door Flippertje » za 24 jun 2017 19:02

Hallo dames,

Ik ben in de premenopauze al enkele jaren maar nog steeds regelmatig ongesteld, behalve de afgelopen keer was ik alweer na 17 dagen opnieuw ongesteld, dat is nu 14 dagen geleden, nu heb ik de afgelopen 4 dagen steken in mijn buik aan de linkse kant en links en boven mijn navel, zijn heftige steken die eventjes duren en dan weer weg zijn, merk als ik wat drukker ben ze meer komen, zijn echt pijnlijk, heb geen koorts of verder buikpijn alleen die steken.
Kan dit nu te maken hebben met die menstruatie of zou ik nu weer na die dokter moeten?

Flippertje

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Re: Steken in buik

Bericht door Mrsx » zo 25 jun 2017 11:55

Hallo

Ik heb het ook, enorme pijn de laatste dagen, na 14 dagen licht te hebben gekwakkeld komt mijn menstruatie nu in volle vaart door (ik heb dus al 14 dagen een licht rode roze bruin en weet ik het al niet meer menstruatie)...dus het zal wel allemaal met elkaar te maken hebben. ik bof ik ga niet naar de huisarts, ik bel gewoon mijn moedertje :).. en als je twijfelt ga je gewoon naar de huisarts..

Mrsx

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht