Na 1 jaar en 6 maanden weer bloedverlies.

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Miekes
Berichten van Miekes
Onderwerpen van Miekes
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Na 1 jaar en 6 maanden weer bloedverlies.

Bericht door Miekes » za 26 nov 2016 18:37

Dag lotgenoten,

Ik wou jullie even mijn ervaring van de laatste maanden neerschrijven in de hoop dat jullie er wat steun kunnen uit halen.
Na 1 jaar en 4 maanden kreeg ik plots weer bloedverlies, na een bloedonderzoek die er op wees dat ik echt in de menopauze was beland. Ik ben toen naar de gynaecoloog geweest en uit de echoscopie bleek er een lichte verdikking van het baarmoederslijmvlies te zijn nl. 4 mm. Bij het uitstrijkje was er een lichte afwijking ASCUS genaamd. Twee maanden nadien weer waterachtige roze afscheiding, weer naar de gyn. die weer een 4 mm dikte van baarmoederslijmvlies waarnam maar verder niets speciaal. Deze keer moest ik naar het ziekenhuis voor een curettage, hysteroscopie en biopsie.
Ik was in alle staten sliep niet meer, eten ging ook amper, kortom mijn wereld stortte in elkaar. Zo bang voor de uitslag....het waren de bangste dagen van mijn leven, zou het baarmoederkanker kunnen zijn ?
Na een week werd de operatie uitgevoerd en na de ingreep kon de gyn. al vertellen dat er geen afwijkingen gevonden waren en dat ze goede resultaten verwachten bij het nader onderzoek. Twee dagen later kreeg ik al te horen dat de biopsie ook goed was.
Oef,wat ben ik blij ik kan weer leven en mezelf een bofkont noemen.

Nog veel groetjes,
Miekes.

AnneB
Berichten van AnneB
Onderwerpen van AnneB
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Na 1 jaar en 6 maanden weer bloedverlies.

Bericht door AnneB » wo 30 nov 2016 18:49

Beste Miekes,

Wat fijn voor je, nu kan je weer wat ontspannen.

Groetjes Anne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht