Misselijk, lage rugpijn en donkere afscheiding

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Engeltje37
Berichten van Engeltje37
Onderwerpen van Engeltje37
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Misselijk, lage rugpijn en donkere afscheiding

Bericht door Engeltje37 » zo 30 okt 2016 18:24

Hallo

Ik heb sinds 3 weken veel vervelende klachten en ik maak mezelf ontzettend bang.
Ik ben al 3 weken erg misselijk en heb vreselijke pijn in mijn onderrug. Daarbij heb ik sinds vorige week ook wat bloedverlies en op dit moment hele donkerbruine afscheiding. Ik heb ook het gevoel dat er iets op mijn blaas drukt want ik moet ook vaak plassen.
Ik ben heel erg bang dat er iets heel erg mis is en hoop dan ook dat er iemand is die deze klachten herkent en mij gerust kan stellen.
Ik ben 51 jaar en heb ongeveer een jaar geleden mijn laatste menstruatie gehad (met zo tussentijds heel af en toe nog een klein beetje bloedverlies).
Ik maak me echt heel veel zorgen dus graag jullie reacties!

Engeltje37

Mymi
Berichten van Mymi
Onderwerpen van Mymi
Menopauzejaar: 2015

Re: Misselijk, lage rugpijn en donkere afscheiding

Bericht door Mymi » ma 31 okt 2016 16:14

Hoi Engeltje,

Als ik jou was zou ik met deze klachten even naar de huisarts gaan, bij mij is het ook een jaar geleden dat ik mijn laatste menstruatie had en tussentijds heb ik ook nog wel af en toen een heel klein beetje bloedverlies gehad maar verder niet, die lage rugpijn en druk op blaas zou dat niet een blaasontsteking kunnen zijn?
Ik zou zeggen maak gauw een afspraak, lever je urine in en kijk wat de huisarts zegt.
Sterkte ermee !

Groetjes Mymi

Cheyenne
Berichten van Cheyenne
Onderwerpen van Cheyenne
Menopauzejaar: 2016

Re: Misselijk, lage rugpijn en donkere afscheiding

Bericht door Cheyenne » ma 09 sep 2019 19:21

Lage buikpijn lage rugpijn

Ik had maar steeds last van lage buikpijn en lage rugpijn,en een week daarvoor zere borsten.
Ongesteld is al bijna 3 jaar weg.
Ik dacht aan een blaasontsteking,urine weggebracht maar konden geen sporen vinden. paar dagen later zat er wat bloedverlies in mijn inleg. Schrok me rot, en voelde me ellendig. Wat is dit nu weer!. Weer naar de huisarts en uitstrijkje laten maken, wacht nog op uitslag en moet nog langs gynaecoloog.
Bloedverlies is gestopt borsten doen minder zeer. Zou dan toch nog een hormoon prikje geweest zijn... ik wacht de onderzoeken af... word vervolgd....

Cheyenne

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht