Klachten rond eisprong

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Beth72
Berichten van Beth72
Onderwerpen van Beth72
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 46

Klachten rond eisprong

Bericht door Beth72 » za 27 feb 2016 14:02

Hallo dames,

Ik heb nog een vraagje...heb pas eisprong gehad en daarna voel ik me afglijden... overal tegenop zien, onrust in mijn lichaam. Heb uiteraard gelezen dat dit normaal kan zijn in de overgang, maar ik hoop gewoon op bevestiging. Ook daar ben ik dan zo naar op zoek.
Duizelig ben ik ook, licht misselijk, rare smaak in mijn mond. Zo blij dat ik vrij ben vandaag...

Beth

Amavel81
Berichten van Amavel81
Onderwerpen van Amavel81
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 38

Re: Klachten rond eisprong

Bericht door Amavel81 » ma 29 feb 2016 19:18

Hey hallo,

Ik heb precies hetzelfde als jij alleen heeft het bij mij niet met mijn eisprong te maken,ik heb het bijna elke dag dat ik mij angstig voel,vervelende opvliegers die opkomen met een onbehaaglijk en angstig gevoel en soms een beetje misselijkheid erbij, ik ben continue onrustig en kan hierdoor heel moeilijk mijn ontspanning vinden, het is alsof mijn lichaam altijd onder spanning staat.
Helaas ben ik door al die klachten behoorlijk onzeker over mij zelf geworden, maar ja het hoort er helaas allemaal bij :(

Sterkte, Amavel

Buns
Berichten van Buns
Onderwerpen van Buns
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Bericht door Buns » ma 29 feb 2016 20:24

Hai,

Ik heb precies hetzelfde. De angst giert door mijn maag en meteen een opvlieger. En heb net mijn menstruatie overgeslagen en dan is het helemaal verschrikkelijk. Ben dan weer heel down, boos, kwaad enz....
ik weet dat de angst van mijn hormonen af komen maar dan is het best moeilijk om er mee om te gaan.
Ik sukkel al vanaf mijn 47 jaar en ben nu 51 helaas pre. Maar merk dat het behoorlijk heftig begint te worden.
Ik ben voor het eerst in mijn leven aan het hardlopen moet zeggen dat dat overdag een hele fijne bezigheid is hahaha...letterlijk wegrennen van jezelf.

Sterkte in deze best nare tijd.
Margot

Beth72
Berichten van Beth72
Onderwerpen van Beth72
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 46

Bericht door Beth72 » wo 02 mar 2016 11:12

Hallo dames

Ik ben ook begonnen met hardlopen! Bevalt me goed! Moest vele hobbels over om te beginnen, maar ben blij dat ik het gedaan heb! Angst is en blijft een rotgevoel. Het blijft me overvallen al die jaren! Het gaat ook niet weg, we moeten er mee leren omgaan...

Beth

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht