Na 7 maanden,toch menstruatie

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Donja
Berichten van Donja
Onderwerpen van Donja
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 50

Na 7 maanden,toch menstruatie

Bericht door Donja » vr 28 aug 2015 12:03

Hallo,

Nou ik ben (met mijn bijna 46 jaar) echt al jaren aan het "kwakkelen".
Maar nu was eindelijk mijn menstruatie al 7 maanden weg! :) Ik was zo blij... had het gevoel dat het niet weer zou komen..... maar tot mijn verbazing, ben ik net ongesteld geworden :( Ik hoop niet dat dit weer zo'n hele heftige menstruatie wordt (met heel veel vloeien/stolsels/buik en rugpijn enz.pfff wat een tegenvaller. Ik wens iedereen hier veel sterkte, want het is niet niks, al dat gedoe (sorry ik MOEST het effe kwijt)

Groetjes;
Een toch wat teleurgestelde Donja

Martina63
Berichten van Martina63
Onderwerpen van Martina63
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Re: Na 7 maanden,toch menstruatie

Bericht door Martina63 » vr 28 aug 2015 21:58

Hallo Donja

Ja dat probleem ken ik ook, was ook 6 maanden niet ongesteld, toen 3 maanden weer wel, ook zo heftig, en nu weer 4 maanden niet, hoop dat het nu weg blijft, want zoals je zegt, wat een geklungel.
Hoop voor je dat het meevalt.

Groetjes Tina

Pee
Berichten van Pee
Onderwerpen van Pee
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 57

Re: Na 7 maanden,toch menstruatie

Bericht door Pee » do 10 sep 2015 13:00

Hallo dames,

Wat is dat toch altijd met die menstruatie en vakantie.
Ik ben nog een keer of 4 a  5 ongesteld in het jaar en je raadt het al midden in mijn vakantie.
Ik ben in 7 jaar niet meer op vakantie geweest, ben nog geen week weg of hup daar is die plaaggeest weer.
Samen met janken en humeurig, om gek van te worden!!!
Hoe komt dit nou, komt het door de rust of wat is dat???
Hopelijk ben ik volgend jaar overal van af, maar voor als nog lijkt dat een utopie!

Groet Petry

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht