Al ruim 2 maanden aan het rommelen

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Jolanda64
Berichten van Jolanda64
Onderwerpen van Jolanda64
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Al ruim 2 maanden aan het rommelen

Bericht door Jolanda64 » vr 14 aug 2015 15:15

Hallo allemaal,

Ik heb tot nu toe alleen gelezen op dit forum, maar wil nu toch even wat met jullie delen.
Ruim twee maanden geleden begon het "gerommel". Ik werd na 3 maanden ineens een paar uur ongesteld. Toen weer een paar dagen niet en vervolgens een paar dagen spotten. Dit heeft ongeveer 2 maanden geduurd, afwisselend paar uur, spotten of helemaal niets. Vervolgens werd ik vorige week enorm ongesteld, dit heb ik nog nooit meegemaakt (en het is best al een poosje heftig geweest). Daarna leek het over, maar nu na een paar dagen verlies ik weer slijmerig bloed. Ik heb het m'n moeder gevraagd, die komt het bekend voor. Ik maak me dus geen zorgen, weet dat het erbij hoort, maar wil wel graag weten hoe lang dit door gaat.....

Herkent iemand dit?

Groetjes.

Martina63
Berichten van Martina63
Onderwerpen van Martina63
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 56

Re: Al ruim 2 maanden aan het rommelen

Bericht door Martina63 » vr 14 aug 2015 15:56

Hallo Jolanda

Het hoort er allemaal bij en hoe lang het duurt is voor iedereen verschillend, ikzelf was 6 maanden niet ongesteld en plots weer 3 maanden wel en niet zo een beetje ook wel 16 dagen een vreselijk bloedbad, nu weer 4 maanden niet, ik hoop dat het nu weg blijft en echt in mijn post zit, maar ja als ik hier lees dat het na 3 jaar nog kan terug komen, dat geeft wel aan dat het voor iedere vrouw weer anders is.
Ik hoop dat je er gauw door komt, want vervelend is het zeker.

groet Tina

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht