Wat een gesukkel weer

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Grietje50
Berichten van Grietje50
Onderwerpen van Grietje50
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Wat een gesukkel weer

Bericht door Grietje50 » zo 08 mar 2015 08:59

Hallo dames

Half september 2014 was mijn (voorlopig) laatste menstruatie, ik heb me de volgende maanden eigenlijk wel redelijk goed gevoeld, wel wat lichamelijke kwaaltjes maar niet echt hinderlijk, mijn opvliegers waren begin december ook ineens gestopt en toen dacht ik, ja, er zal wel weer een menstruatie zitten aan te komen, maar dit was niet zo. Ik was al een beetje blij, begon stilletjes aan af te tellen, tot 14 dagen geleden er ineens iets in mijn rug schoot, er kwamen ook ineens weer wat puistjes aan te pas en het belangrijkste symptoom was : pijnlijke borsten.
Ik dacht ja, nu is het zover en ja, gisteren een beetje, vandaag meer buikpijn, ik kan alleen maar hopen dat het een normale menstruatie is en niet al te overvloedig.

Het is een domper, ik ben weer naar af, ik hoop dat ze niet weer regelmatig komen want ik voel met echt wel beter als ik niet meer menstrueer

Grietje

Lunar
Berichten van Lunar
Onderwerpen van Lunar
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Wat een gesukkel weer

Bericht door Lunar » zo 08 mar 2015 10:36

Hoi Grietje,

Da's wel een tegenvaller ! Hopelijk valt het mee
Sterkte

Groet
Luna

Grietje50
Berichten van Grietje50
Onderwerpen van Grietje50
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Re: Wat een gesukkel weer

Bericht door Grietje50 » ma 16 mar 2015 12:49

Hallo dames,

Ik was 6 maanden menstruatievrij en ik voelde me toen goed, maar enkele weken geleden dacht ik, ja ze zullen weer komen. Ik kreeg last van pijnlijke borsten :( En ja, daar gingen mijn 6 maanden :(
Ook heb ik al enkele weken last van mijn bekken (vroeger bekkeninstabiliteit) en van al mijn spieren. Van gisteren ook nog een verkoudheid bij :(
Het lijkt wel of met het terugkeren van de menstruatie alle lichamelijke klachten er in 1 keer uitkomen.

Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik uit een heel stressvolle periode kom (scheiding) en dat ik ook denk dat alle stress er nu uitkomt vandaar misschien ook al mijn klachten :(

Grietjes

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht