Klachten tijdens menstruatie

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Hanny64
Berichten van Hanny64
Onderwerpen van Hanny64
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Klachten tijdens menstruatie

Bericht door Hanny64 » za 07 feb 2015 13:05

Hallo Dames,

Ben al een tijd bekend met allerhande overgangsklachten,zowel lichamelijk als geestelijk, maar dat was altijd voor of na een menstruatie.
Nu is eergisteren weer een flinke menstruatie begonnen, en heb ik 2 uur bij de huisarts gelegen omdat ik echt dacht dat mijn laatste uur geslagen had, zo beroerd was ik en dan met name mijn hart dat maar steeds gekker werd.
Maar gelukkig was er niks ernstigs aan de hand.
Gisteren was weer alles rustig, maar vanochtend bij het opstaan voelde ik het alweer opkomen. Weer die erge onrust vanuit de buik, verkrampte maag, en maar niet goed kunnen doorademen. Maar wie heeft hier ook ervaringen mee dat dit zo hevig tijdens een menstruatie is, voorheen was dit ff mijn rust periode om bij te komen,maar nu lijkt het wel of de hel pas echt losbreekt!!!! :cry:

Groetjes Hanny

Nel52
Berichten van Nel52
Onderwerpen van Nel52
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 58

Re: Klachten tijdens menstruatie

Bericht door Nel52 » za 07 feb 2015 15:07

Hallo hanny,

Hier nu het zelfde hart helemaal van slag vreselijke overslagen en voel mij er honds beroerd bij,
Ook bij de ha geweest ,en alles was goed ,er werd gezegd kan bij de overgang horen.
Bah word hier zo onzeker van en heb moeite om de ha te geloven.
Hoop voor ons dat het snel weer anders is !

Groetjes nel 54

Hanny64
Berichten van Hanny64
Onderwerpen van Hanny64
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Bericht door Hanny64 » za 07 feb 2015 16:03

Hallo Nel

Bedankt voor je reactie,het is inderdaad vaak om moedeloos van te worden,kan alleen maar hopen dat het morgen weer beter gaat!!!
Jij ook veel succes hiermee en wat is het toch fijn om vrouw te zijn! :(

Hanny

Heavenly
Berichten van Heavenly
Onderwerpen van Heavenly
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 48

Bericht door Heavenly » zo 08 feb 2015 23:39

Hallo Dames

Wat vreselijk is dat toch!
Ik heb ook veel problemen en zeker als het om het hart gaat!
Heb al verschillende onderzoeken gehad zelfs bij de cardioloog maar niks te vinden.

Niemand heeft mij ooit verteld dat dat dus bij de overgang kan horen, zelfs mijn huisarts zegt maar weinig.
Steeds denk ik dat mijn laatste uur geslagen heeft en ook heb ik ondertussen steeds meer moeite om ook maar een arts nog te vertrouwen!

Nu komt dat ook wel omdat ik er slechte ervaringen mee heb en ze me maar laten lopen met opmerkingen als stress en weet ik veel.
Ooit later naar een ander ziekenhuis geweest en daar kwamen toch wel even een aantal zaken uitrollen nadat ik door de molen ben gegaan dus alles afschuiven op stress en bij deze ook de overgang neem ik niet zomaar klakkeloos aan.

Ik word er eerlijk gezegd ook doodmoe van allemaal.
Ik mag hopen dat zoiets geen 20 jaar duurt.

Heel veel sterkte allemaal!
We moeten de moed er maar inhouden :S

Groetjes, Heavenly

Nel52
Berichten van Nel52
Onderwerpen van Nel52
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 58

Bericht door Nel52 » do 12 feb 2015 09:56

Goedemorgen,

Hier zijn de overslagen nu minder nu het vloeien is gestopt,
Maar heb er vreselijke pijn tussen mijn schouderbladen voor terug gekregen!
Weet niet hoe ik zitten, staan of liggen moet.
Pfff ben er zo klaar mee, ben al 10 jaar bezig met de pre, hoelang nog ?

Groetjes Nel 54

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht