Ik moet er nu echt aan geloven op mijn 40ste

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Paula40
Berichten van Paula40
Onderwerpen van Paula40
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 45

Ik moet er nu echt aan geloven op mijn 40ste

Bericht door Paula40 » zo 04 jan 2015 22:12

Hallo dames,

Eindelijk na 2 jaar geloof ik de huisarts dat ik nu toch echt in de overgang ben.
Ze zei 2 jaar terug al dat ik in het voorstadium zat maar heeft er verder niks mee gedaan en nu ik er het een en ander over gelezen heb zijn een hoop dingen kloppend:
Ik loop al meer dan een jaar te klagen dat ik zo moe ben bij de huisarts.
Menstruatie is de afgelopen 2 jaar heftiger geworden.
Borsten zijn extreem gevoelig dat het zo zeer doet dat ik 's nachts bh om moet houden.
En ben het afgelopen half jaar ontzettend veel aangekomen en dat is natuurlijk het ergste vind ik, maar ja heb ook van die vreetbuien dus.
Zweetaanvallen waar je u tegen zegt

Nu heb ik na 13 dagen weer menstruatie en het duurt echt al 8 dagen en is nog niet weg.
En dan een bijkomstigheid dat mijn man terminaal is en daar ook veel stress van is heb ik dit er ook nog bij!

Nu de vraag hoe het zit met hormonen slikken, wie heeft daar ervaring mee de een zegt niet doen de ander zegt je hebt er baat bij, wie heeft ervaring hiermee?

Paula

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Re: Ik moet er nu echt aan geloven op mijn 40ste

Bericht door Mrsx » ma 05 jan 2015 17:23

Hallo Paula,

Ik kan je niet anders dan heel veel sterkte wensen met een zieke man.... ik heb geen ervaring met hormonen.

Mrsx

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht