Doorlopend licht bloedverlies

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:
Leeftijd: 59

Doorlopend licht bloedverlies

Bericht door TheavdV »

Hoi

Ik ben ook al vanaf half aug bezig. Eerst heel weinig, lijkt wel spotting. Dit duurde wel een week of 2, toen gewone menstruatie en daarna weer doordruppelen naar de volgende menstruatie.
Ik ben vorige week naar de huisarts geweest en heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog. Zelf denkt ze dat de hormonen in de war zijn maar wil toch een echo laten maken.
En ik als onzeker type zit niet lekker in mijn vel hierdoor. Ben blij (niet voor jullie) dat ik niet de enige ben.

Thea

Leya
Berichten van Leya
Onderwerpen van Leya
Menopauzejaar:
Leeftijd: 57

Re: Doorlopend licht bloedverlies

Bericht door Leya »

Hoi Thea

Ik ken dat, dat onzekere gevoel je gaat toch twijfelen als maar niet dit, of als maar niet dat.
Ik zelf ga volgende week ook maar eens naar de huisarts, want ook ik begin er zo langzaam aan onzeker van te worden.
Toi toi toi bij het maken van echo, en probeer je niet al te druk te maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

groetjes, Rita

TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:

Bericht door TheavdV »

Hallo dames

Nou ik kom net terug van de gynaecoloog en er zit een poliepje ook heeft hij een uitstrijkje gemaakt. Vanmiddag moet ik terugkomen om de poliep te verwijderen. Hij wist niet of dit de oorzaak van het bloeden was kan ook de hormonen zijn. Dus gaan we vanmiddag weer terug pfff en nu maar duimen dat ik er dan vanaf ben.

Groetjes Thea

TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:

Bericht door TheavdV »

Hallo

Gisteren is er bij mij een poliep weggehaald nadat ik al zo een 8 weken wat bloed verlies had. Of dat de reden ook is moet ik nog even ondervinden ik hoop het zo.

Het kunnen ook de hormonen zijn werd mij gisteren verteld.
Zijn er hier nog meer vrouwen die dit hebben gehad?

Groetjes Thea

Leya
Berichten van Leya
Onderwerpen van Leya
Menopauzejaar:

Bericht door Leya »

Hoi Thea,

Hoe is het nu met je, is het bloedverlies weg.
Wat zei hij eigenlijk van het poliepje, kijken ze dat nog verder na.
Of kan het geen kwaad, behalve het vloeien wat je blijft doen.

groet, Rita

TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:

Bericht door TheavdV »

Hoi Rita,

Ja het wordt wel nagekeken en er is ook een uitstrijkje gemaakt ik kan volgende week woensdag bellen. Ik als angsthaas meteen vragen of het niets iets engs was. Maar de gynaecoloog vertelde dat hij nog nooit een kwaadaardige poliep was tegengekomen.
Ik heb nl een darmpoliep gehad en dat kan volgens hem wel na zo een 10 jaar fout gaan. Dus ik wacht het af al zit ik volop in spanning.
Het bloeden is "afkloppen" nu wel gestopt dus hopen dat het daar aan heeft gelegen.

Groetjes Thea

Leya
Berichten van Leya
Onderwerpen van Leya
Menopauzejaar:

Bericht door Leya »

Hoi Thea,

Gelukkig maar dat het bloeden uiteindelijk is gestopt.
Probeer er niet te veel aan te denken al is dat moeilijk.
En ik hoop en ga er eigenlijk ook wel vanuit dat je een goede uitslag krijgt.
Laat je het even weten.
Alvast een heel fijn weekeinde en tot horens.

Rita

TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:

Bericht door TheavdV »

Hoi

Ben ik weer even ik kom net terug van de gynaecoloog en mijn lange bloedverlies (druppelen naar de volgende menstruatie) en dat 3 maanden lang. Heb ik net weer een binnenwaartse echo gehad en daar kwam uit dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt was.
Hij heeft wat weefsel weggenomen en volgende week kan ik bellen voor de uitslag. Het kan met hormonen te maken hebben maar ben zo nerveus voor iets anders als ik ga googelen kom ik op de engste dingen uit. Wie kan mij een beetje gerust stellen.

Groetjes Thea

Leya
Berichten van Leya
Onderwerpen van Leya
Menopauzejaar:

Bericht door Leya »

Hoi Thea

het is inmiddels alweer een tijdje geleden, dat je schreef.
Hoe is het met je?
Bij mij blijft het ook nog steeds rommelen. Zo hebben we drie weken aan een stuk de menstruatie dan weer drie dagen, er is geen touw meer aan vast te knopen.
Wel weet ik dat de maandverband fabriek rijk van me wordt.

groet, Rita

TheavdV
Berichten van TheavdV
Onderwerpen van TheavdV
Menopauzejaar:

Bericht door TheavdV »

Hoi Rita

Hier ook nog hetzelfde pfff. Ben het echt zat de voorlaatste keer was ik 3 maanden achtereen aan het druppelen met tussen door een menstruatie. Toen even 3 weken niks daarna weer 7 weken gerommel en ben nu weer twee weken bezig ik ben het echt spuugzat. Maar jij bent ook nog steeds bezig.
Vergeet nog te melden dat de uitslagen goed waren gelukkig dus ik moet het maar uitzingen

Groetjes Thea

Dit onderwerp is 7 jaar en 9 maanden oud. Er kan niet meer op gereageerd worden.
Maak en nieuw onderwerp aan, of reageer in een ander soortgelijk onderwep
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht