Na 9 mnd weer geregeld ongesteld

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Roos1
Berichten van Roos1
Onderwerpen van Roos1
Menopauzejaar:

Na 9 mnd weer geregeld ongesteld

Bericht door Roos1 » do 25 mar 2004 17:33

Hallo dames,

Ik was jaren onregelmatig, daarna 9 maanden niets . Ik blij en dacht zo dat hebben we gehad. Op naar een leven zonder.
En nu om de 3 weken weer opnieuw ongesteld met fikse wee-achtige buik-en rugpijnen
Wie herkent dit?

Groet
Roos

Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Re: Na 9 mnd weer geregeld ongesteld

Bericht door Paulien » vr 26 mar 2004 18:40

Hallo dames,

Als ik jullie stukjes lees, dan hou ik mijn hart vast. Ik ben over 3 weken nl. precies een jaar overtijd en wil dat vieren met een vlaai met slagroom! Naast het feit dat ik al zou balen als dit niet door zou gaan, heb ik ook helemaal geen zin meer in menstruaties. Het lijkt me inderdaad heel vies tegenvallen als het weer gewoon terugkomt en dan ook nog vaker dan voorheen, zoals bij jullie. Ik hoop voor jullie dat het maar tijdelijk is.

Paulien

Pretty
Berichten van Pretty
Onderwerpen van Pretty
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 59

Bericht door Pretty » za 27 mar 2004 13:13

Hallo dames,

Nou ik was dus ook bijna een jaar overtijd en begon weer te menstrueren wel 3 weken lang toen 2 dagen niet en gelijk weer menstrueren het hield niet op en werd steeds heviger nu ben ik dus aan de pil en ben ik weer elke maand ongesteld dus als het een jaar weg is wil helaas niets zeggen.

Ik ben al vanaf 37 jaar heel onregelmatig, ben nu 45

groetjes
pretty

Paulien
Berichten van Paulien
Onderwerpen van Paulien
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 63

Bericht door Paulien » zo 28 mar 2004 11:49

hallo Pretty,

Dat is wel even balen zeg! Had je het eerder ook al zolang achter elkaar gehad? Of was dat pas na een jaar niks te hebben gehad? Ik hoop niet dat dit mij ook overkomt en wens dit niemand toe.
Sterkte :!:

Hoe was het voor dat jaartje toen het helemaal wegbleef?

Paulien

Pretty
Berichten van Pretty
Onderwerpen van Pretty
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 59

Bericht door Pretty » ma 29 mar 2004 10:25

Hallo

Ik ben al vanaf 37 jaar heel onregelmatig, ben nu 45

De laatste tijd voordat het bijna een jaar wegbleef vertelde ik net dat ik 1 keer per half jaar ongesteld werd en dan gewoon wel een week of twee.

Veel vrouwen denken volgens mij dat het in een paar jaartjes allemaal wel klaar is, maar dat werkt niet zo.

groetjes
pretty

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht