Ovulatie en rugpijn

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Carry
Berichten van Carry
Onderwerpen van Carry
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Ovulatie en rugpijn

Bericht door Carry » zo 11 apr 2010 19:12

Hallo allemaal,

Wie herkent dit: ik krijg om de ongeveer 20 dagen een felle pijn onder in de rug rechts van het stuitje. Op die dagen ben ik rillerig, weinig eetlust, niet de dag door kunnen komen van de pijn en helemaal niet lekker. Omdat ik ook meer last van afscheiding heb doet het mij denken aan de eisprong, maar het gekke is dat ik geen menstruaties meer heb. Kun je dan toch nog een ovulatie hebben?

Ik heb last van bekkeninstabiliteit (ook sinds de overgang, tijdens de zwangerschappen nooit gehad) maar eigenlijk gaat dat steeds beter. Ik dacht dus dat het daarmee te maken had, maar als het een ovulatie is, heeft het niets met die bekkeninstabiliteit te maken. Dan is het gewoon pijnstilling gebruiken, op tijd naar bed en wachten tot het weer gaat zakken. Het zou eigenlijk een opluchting zijn als het de ovulatie zou zijn, dan is het iets wat er gewoon bij hoort maar wat uiteindelijk vanzelf weg zal gaan.

Groetjes en sterkte allemaal,
Carry

Carry
Berichten van Carry
Onderwerpen van Carry
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Re: Ovulatie en rugpijn

Bericht door Carry » di 01 feb 2011 21:32

Hallo dames,

afgelopen week kreeg ik ineens zo'n afschuwelijke rugpijn, kon niet zitten, staan, eigenlijk helemaal niets. Koud en rillerig erbij, gewoon ziek en het bed in met pijnstilling. Ik besefte ineens dat mijn baarmoeder steeds samentrok, net weeën. Het leek wel alsof die baarmoeder als een gek aan de rug aan het trekken was. Ook was meer afscheiding, leek wel op een ovulatie. Ik heb we nu al 4 dagen last van, wordt er gek van... :cry:

Wie heeft dit ook???

Groetjes en sterkte allemaal!

Carry

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht