Gesukkel

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Jet1965
Berichten van Jet1965
Onderwerpen van Jet1965
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 54

Gesukkel

Bericht door Jet1965 » vr 01 nov 2019 13:21

Hai allemaal,

Ik heb een paar cyclussen gehad met 4,5 en zelfs 6 maanden geen menstruatie. 1 oktober verloor ik een dag of 3 wat bloed.
Paar druppels.
Nu na 27 dagen weer wat bloed elke dag paar drupjes vandaag de 5e dag.
Hebben jullie dat wel eens gehad zo tegen het einde lopend dat je toch weer na een maand ongesteld werd.
Ik noem het ongesteld omdat ik een ovulatie had 2 weken terug en zere borsten lamme benen etc.
Het bloedverlies is elke dag een heel klein beetje soms alleen met afvegen bij een toiletbezoek.

Jet

Jet1965
Berichten van Jet1965
Onderwerpen van Jet1965
Menopauzejaar:

Re: Gesukkel

Bericht door Jet1965 » za 02 nov 2019 11:00

Ik zet er nog een stukje achter...
Vandaag na 6 dagen elke dag heel weinig bloed alleen met afvegen inene weer meer bloed.
Is dit iets wat meer dames hebben, heel graag een reactie ik word zo nerveus

Jet

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 49

Bericht door Mrsx » za 02 nov 2019 16:58

Hallo Jet,

ik heb na jaren menstruatie gekwakkel, eindelijk eens wat langere tijd er tussen, het start heel verschillend, eerst steeds wat bij het afvegen en dan ineens wordt ik vol ongesteld en dat gaan dat na een aantal dagen over in gedruppel als in het begin, kan zo 2 weken duren en dan als ik denk dat er geen einde aan komt is het in eens over....

Ik denk dat het bij de overgang allemaal hoort.... maar goed, ik tob al jaren met menstruaties kort op elkaar en heb getobt dat het heerlijk is als er zes weken tussen zitten...

Mrsx

Jet1965
Berichten van Jet1965
Onderwerpen van Jet1965
Menopauzejaar:

Bericht door Jet1965 » zo 03 nov 2019 11:41

Hai dank voor je reactie.

Ik heb het iets anders ik verlies bijna geen bloed zie het alleen vooral 's morgens met afvegen en verder duurt het nu 8 dagen.
Het zal een menstruatie zijn....
Vrolijk word ik er niet van vooral omdat het geen duidelijke menstruatie is voor mijn gevoel snap je wat ik bedoel?
Succes met jouw gekwakkel

Jet

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:

Bericht door Mrsx » zo 03 nov 2019 21:00

Hallo Jet

Ik begrijp je helemaal, je onzekerheid, ook ik wordt er wel eens gek van.... zeker van al dat maandverband...

Mrsx

Luna66
Berichten van Luna66
Onderwerpen van Luna66
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Bericht door Luna66 » ma 04 nov 2019 19:48

Hallo Jet

Ook ik ben goed aan de kwakkel 10 weken eindelijk een keer geen menstruatie!
Tot 2 weken geleden 3 dagen een beetje bloedverlies maar daarna goed bingo 6 dagen lang.
Ook ik denk dan wanneer stop het echt.
Ik had eigenlijk ook zo iets van het zal wel voorbij zijn, nou mooi niet dus, ook ik was ook teleurgesteld.
We moeten maar hopen dat het einde in zicht is, ik heb het nu ook wel gehad met 53 jaar!

Groetjes Luna66

Jet1965
Berichten van Jet1965
Onderwerpen van Jet1965
Menopauzejaar:

Bericht door Jet1965 » di 05 nov 2019 08:47

Hai Luna66

Wel fijn dat we hier ons verhaal kwijt kunnen he ik heb daar soms echt wat aan.
Sterkte jij ook we zijn er nu wel achter dat dat grillige verloop er bij hoort :)

Groetjes Jet

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:

Bericht door Mrsx » di 05 nov 2019 19:53

Hallo dames,

Ik raak er ook wel eens enorm zat van, menstruaties die zo twee weken duren, of langer, en nu heb ik af en toe dat het langer weg is, wat is dat dan ongekend heerlijk.
Jet65, ik herken het, al die onzekerheden er lijkt soms geen einde aan die menstruaties te komen en dan als je het echt meer dan zat bent en er wel om janken, om al dat maandverband is het in eens weer over, zal echt blij zijn als het echt eens klaar is..

Mrsx

Jet1965
Berichten van Jet1965
Onderwerpen van Jet1965
Menopauzejaar:

Bericht door Jet1965 » di 05 nov 2019 21:20

Nou wat zou het heerlijk zijn als we van dit gehannes af zijn hè

Jet

Mrsx
Berichten van Mrsx
Onderwerpen van Mrsx
Menopauzejaar:

Bericht door Mrsx » wo 06 nov 2019 12:21

Hallo Jet

enorm, ik blijf voorraden maandverband inslaan, vandaag maar weer gehaald. Ben er na 1,5 week ellende weer even vanaf.. hopelijk voor een langere tijd.

Mrsx

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht