Pijnlijke tepels

Hormonen hebben invloed op je borsten. Ze kunnen ervoor zorgen dat je borsten gezwollen, gespannen of pijnlijk aanvoelen. Ook het melkklier- en vetweefsel verandert, waardoor je borsten minder stevig aanvoelen of onregelmatig en bobbelig.
Lida
Berichten van Lida
Onderwerpen van Lida
Menopauzejaar:
Leeftijd: 62

Pijnlijke tepels

Bericht door Lida » zo 17 okt 2004 19:24

Hallo,

Ik ben al vanaf mijn 40e in de overgang maar menstrueerde elke maand onregelmatig. De ene keer 7 dagen te vroeg de andere keer 5 of 3 dagen.
Op dit moment ben ik 10 dagen overtijd maar als ik het uitreken met mijn vroege menstruatie dan zou ik dus ongeveer 14 dagen overtijd zijn. Ik ben gesteriliseerd toen ik 40 was dus kan niet zwanger zijn.

Nu mijn vraag ik heb sinds een week steeds buikpijn aanvallen en vreselijke gevoelige tepels. Ze zetten direct op als ik ze stoot of er even aankom. Ze doen ook pijn. Hoort dit ook bij de overgang want over gevoelige tepels lees ik niets.

Groetjes Lida

Fleur43
Berichten van Fleur43
Onderwerpen van Fleur43
Menopauzejaar:
Leeftijd: 58

Re: Pijnlijke tepels

Bericht door Fleur43 » zo 17 okt 2004 21:35

Hoi Lida,

dat met de gevoelige tepels, dat heb ik ook. Maar ik weet niet of het met de overgang te maken heeft. Volgens de dokter ben ik nog niet in de overgang. Ik weet niet het zelf niet. Ik lees hier vaak dat het niet in het bloed aangetoond is, maar toch het geval kan zijn. Ik wacht maar af en kan dus je dus helaas hiermee niet verder helpen. Misschien iemand anders?

Beterschap in ieder geval.
Gr.
Fleur

Tilly40
Berichten van Tilly40
Onderwerpen van Tilly40
Menopauzejaar:
Leeftijd: 55

Bericht door Tilly40 » ma 18 okt 2004 14:25

Hallo dames

Ik heb geen gevoelige tepels maar ontzettende jeuk eraan.
Dus kan je er ook verders niet mee helpen........ :?

Groeten, Tilly

Lara
Berichten van Lara
Onderwerpen van Lara
Menopauzejaar:

Bericht door Lara » vr 22 okt 2004 18:41

Hallo dames

Heb ik ook van tijd tot tijd, zere tepels op een bepaalde tijd van mijn cycus dus hoort er volgens mij wel bij.

Lara

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht