Pijnlijke borsten

Hormonen hebben invloed op je borsten. Ze kunnen ervoor zorgen dat je borsten gezwollen, gespannen of pijnlijk aanvoelen. Ook het melkklier- en vetweefsel verandert, waardoor je borsten minder stevig aanvoelen of onregelmatig en bobbelig.
Winnie
Berichten van Winnie
Onderwerpen van Winnie
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 55

Pijnlijke borsten

Bericht door Winnie » za 27 jun 2015 08:38

Goedemorgen,

Ik ben 51 en loop al een tijdje te tobben met overgangsverschijnselen. Na allerlei emotionele klachten, die nu gelukkig wat minder zijn, loop ik alweer en tijdje met enorm pijnlijke borsten. Ook lijken ze wat groter (en natuurlijk de rest van mijn lijf helaas ook), maar zijn vooral pijnlijk. Erg lastig en vervelend. weet iemand raad?

Dank, Winnie

Flippertje
Berichten van Flippertje
Onderwerpen van Flippertje
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 53

Re: Pijnlijke borsten

Bericht door Flippertje » za 27 jun 2015 23:03

Hallo Winnie

Ik neem een warme kruik mee naar bed, is niet fijn met die opvliegers maar werkt wel voor je borsten, succes

Flippertje

Menomiep
Berichten van Menomiep
Onderwerpen van Menomiep
Menopauzejaar:
Leeftijd NU: 52

Re: Pijnlijke borsten

Bericht door Menomiep » di 14 jul 2015 09:02

Hoi Winnie!

Ik heb al sinds 2 jaar last van een pijnlijk gevoel en spanning in mijn borsten.
Dat is niet alleen vervelend tijdens het slapen maar ook niet bevorderlijk voor de fysieke relatie tussen mijn vriend en mij.
Omdat ik de afgelopen maand 5 kg ben afgevallen besloot ik van die capsules in te nemen om mijn borsten wat steviger te maken.
Deze bevatten fyto-hormonen.
Binnen twee dagen was het akelige gevoel in mijn borsten weg!

Menomiep

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht