Veel stress en overgang

Vaak worden belangrijke (vriendschaps)relaties die je hebt flink door elkaar geschud. Je voelt behoefte aan meer wederkerigheid en gelijkwaardigheid.
Begrip en steun vanuit je (directe) omgeving zijn niet altijd aanwezig.
Bobje123B
Berichten van Bobje123B
Onderwerpen van Bobje123B
Menopauzejaar: Eeierstokken verwijderd
Leeftijd: 63

Veel stress en overgang

Bericht door Bobje123B »

Hoi allemaal

Ben nu 13 jaar bezig, maar nog steeds huilbuien, en bij veel stress huil ik elke dag wel.lijkt wel of het nooit stopt.
Gelijk van het padje af...hoe kan dat toch?
Me man kijkt me aan van..pfff voel ik me ook niet beter door! Of ik er wat aan kan doen!
Tranen kan ik niet stoppen. Zijn vaak maar korte buien, maar ik vind het vreselijk! Wie herkent dit? Ben ik de enige ????

Moet het ff kwijt
Bobje
Daan399
Berichten van Daan399
Onderwerpen van Daan399
Menopauzejaar: 2019
Leeftijd: 52

Re: Veel stress en overgang

Bericht door Daan399 »

Hoi Bobje,

ik herken me hier wel een beetje in. Ik kan opstaan en ineens heel verdrietig zijn. Bij stress of boos zijn komen de tranen al gelijk. Ik ken dit helemaal niet van mezelf. Maar het lucht ook zo op even een potje huilen.

groet van Daan
Bobje123B
Berichten van Bobje123B
Onderwerpen van Bobje123B
Menopauzejaar: Eeierstokken verwijderd
Leeftijd: 63

Re: Veel stress en overgang

Bericht door Bobje123B »

Hoi Daar

Het lucht zeker op die tranen...maar dat geeft mij niet echt zelfvertrouwen daardoor.
Door de stress veel hoofdpijn, achter in je kuiltje bij de nek, nekspieren, ook soms van die steken, waar ik dan weer bang van word...ik denk van alles.
Vol hoofd, onrust, .ben ik wel normaal, zolang bezig zijn? Overal tegenop zien!! bah....
Ben je zelf allang bezig?

Bobje
Plaats reactie