Overmatig menstrueren

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Monique45
Leeftijd: 54

Berichten van Monique45
Onderwerpen van Monique45

Overmatig menstrueren

Berichtdoor Monique45 » Do 26 Apr 2007 19:54

Hallo allemaal,

Ik ben Monique en 45 jr en vandaag ben ik op deze informatieve site beland. Mijn probleem is de menstruatie. Het afgelopen driekwart jaar wordt mijn menstruatie steeds erger, vaker en langer. Op dit moment vaak om de 2,5 week en 9 dagen lang. Nu is het zo erg dat ik van de maand april nog maar 7 dagen niet gemenstrueerd heb.

Mijn vraag is eigenlijk dat ik nu gelezen heb dat je onregelmatig maar ook minder mentrueert, ben eigenlijk niets tegen gekomen wat op mijn situatie lijkt. De overige klachten zoals opvliegers, duizelig, mijn wereldstemming, geen sekszin ed. ben ik al wel tegengekomen en het is prettig om te zien dat dit erg herkenbaar is. Kan iemand mij vertellen of er meer mensen zijn met dit overmatig en zeker niet prettig menstruatie probleem?

Groetjes, Monique45

Elisa
Leeftijd: 55

Berichten van Elisa
Onderwerpen van Elisa

Re: Overmatig menstrueren

Berichtdoor Elisa » Do 26 Apr 2007 20:31

Hoi,

ja hoor Monique, kijk maar eens bij overgang en menstruatie, daar lees je dit best wel vaker. Ik had er afgelopen maand zelfs maar 17 dagen tussen zitten en ben dan ook een volle week ongesteld.

Gr. Elisa

Monique45
Leeftijd: 54

Berichten van Monique45
Onderwerpen van Monique45

Re: Overmatig menstrueren

Berichtdoor Monique45 » Do 26 Apr 2007 22:37

Hoi Elisa,

Bedankt voor de tip, ik heb nu inderdaad gevonden wat ik zocht en lees nu allerlei herkenbare verhalen.

groetjes Monique45 :roll:

Terug naar “Overgang en Menstruatie”