Gek van de opvliegers ondanks hormoongebruik

Gaat de overgang wel gewoon door bij hormoontherapie? Kan ik toch klachten hebben? Stel hier je vragen daarover. Vind en vraag her- en erkenning.
Vaxjo
Berichten van Vaxjo
Onderwerpen van Vaxjo
Menopauzejaar:
Leeftijd: 61

Gek van de opvliegers ondanks hormoongebruik

Bericht door Vaxjo » di 06 sep 2005 23:41

Hallo,

maart 2005
Vaxjo schreef:Ik ben van ellende na vele jaren van sukkelen, aan de hormoonpleisters begonnen.
Ik zit nu een drietal jaren in de overgang en heb eigenlijk zelden 's nachts last van opvliegers, maar in de dag des te meer
Er zijn uren dat ik gewoon de ene na de andere krijg en dus continu nat in t zweet sta. Het zweet staat me constant in haar en op mijn gezicht terwijl ik gewoon administratief werk zit te doen
en ik heb zo langzamerhand 't gevoel dat ik dit gewoon niet lang meer volhoud op deze manier
Ik ervaar het als een ware uitputtingsslag ! :cry:

Ik word zowat vies van mezelf en zou wel onder de douche willen gaan wonen :lol:

Vaxjo

Ramvis
Berichten van Ramvis
Onderwerpen van Ramvis
Menopauzejaar:
Leeftijd: 56

Re: Gek van de opvliegers ondanks hormoongebruik

Bericht door Ramvis » zo 22 okt 2017 19:03

Hallo Vaxjo,

Ik had hetzelfde, ook niet 's nachts maar voornamelijk overdag. Ziek de hele dag door van de zware opvliegers die meer leken op koortsaanvallen. Dankzij de pil weer normaal kunnen functioneren. Mijn huisarts zei dat er misschien bepaalde zaken elkaar versterken (medicijngebruik?)
Ps....sterkte!!

Ramvis

Ramvis
Berichten van Ramvis
Onderwerpen van Ramvis
Menopauzejaar:
Leeftijd: 56

Re: Gek van de opvliegers ondanks hormoongebruik

Bericht door Ramvis » zo 22 okt 2017 19:06

Ik zie nu dat je ber. van 2005 is dus je zit inmiddels beter in je vel vermoed ik :)

Ramvis

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht