Voel mij slecht mijn lichaam

Gaat de overgang wel gewoon door bij hormoontherapie? Kan ik toch klachten hebben? Stel hier je vragen daarover. Vind en vraag her- en erkenning.
Celine
Berichten van Celine
Onderwerpen van Celine
Menopauzejaar:
Leeftijd: 39

Voel mij slecht mijn lichaam

Bericht door Celine » ma 14 sep 2015 13:14

Hallo,

ik weet niet hoe te begin.het doet deugt te lezen dat ik niet alleen ben.
Ik ben een vrouw van 36 en volledig in mijn menopauze amai wat is dat !!! nooit gedacht dat dat kon op z,on jonge leeftijd !
Het in nu bijna een jaar dat ik dat weet en het gaat niet ! Voel mij slecht mijn lichaam wil maar niet mee! altijd moe zijn, tegen niets kun, van niets meer kun genieten, angsten, de persoonen van wie ik hou ze het heel moeilijk maken, het gevoel dat ik altijd tegen een berg moet aan lopen maar niet over kan.
Ik weet niet goed meer wat te doen. ik neem hormonen bij op bazig van een gel maar help niet.
Ik hoop langs deze weg mij tovh wat beter te voelen en mijn problemen kun delen met jul. :cry: :S

gr Celine

Delphin
Berichten van Delphin
Onderwerpen van Delphin
Menopauzejaar:
Leeftijd: 38

Re: Voel mij slecht mijn lichaam

Bericht door Delphin » vr 30 okt 2015 15:05

Hoi Celine,

Ik herken veel in jouw verhaal. Ik word bijna 36 en sinds 2014 in de mallemolen beland met niet lekker in mijn vel zitten, ook vooral moe zijn en angstaanvallen en lichamelijke klachten.
Er is wel chronische hyperventilatie vastgesteld door een acupuncturist. Hier voor ademtherapie gevolgd.
Heb me ook een paar maanden goed gevoeld. Maar sinds Oktober is het toch weer mis.
En in mijn hoofd heb ik de ergste ziektes of aan mijn hart en ga zo maar door. Het is bijna niet stil en meestal negatief. Terwijl ik me zo niet herken, maar ik weet dus niet zeker of ik al met de overgang bezig Ben, ik lees hier veel herkenning, maar het is in ieder geval vorig jaar niet uit de bloedtest gekomen of ze er op geprikt hebben weet ik ook niet, het was wel een algeheel onderzoek. Hoe Ben jij erachter gekomen?

Groetjes, Jitske

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht