Buikpijn..

Tijdens de overgang kan je menstruatiepatroon op allerlei manieren veranderen. Heftiger, minder heftig, vaker, minder vaak enz. Vind er- en herkenning.
Sannie1412
Berichten van Sannie1412
Onderwerpen van Sannie1412
Menopauzejaar:
Leeftijd: 47

Buikpijn..

Bericht door Sannie1412 » za 27 jan 2018 12:49

Hallo meiden,

Gisteren wilde ik me omkleden voor mn werk...ineens kreeg ik zo,n buikpijn wat door trok naar mn lies en rechterbovenbeen ik krampte gewoon in elkaar beste pijn!
De buikpijn leken we weeën pfff, net of er flink aan mn baarmoeder werd getrokken. Heb gelijk wat pijnstillers ingenomen en het zakte wel iets af alleen de onderrugpijn is er nog wel..
Zwanger ben ik niet omdat we het met condoom doen 1x in de weken ofzo libido is 0,0 en doet ook aardig pijn met condoom bah :oops: maar wel gestopt met de prikpil in november...en nog steeds beste borsten pijn al 2 weken :cry:
Alleen de menstruatie wilt maar niet doorzetten om gek van te worden. Heb in november/december 3 of 4x spottings gehad en dat was het....
Is dit vaker zo als je met de pil bent gestopt en hoelang kan dit geintje nog duren weet iemand dat?

Groetjes Sandra

Lia
Berichten van Lia
Onderwerpen van Lia
Menopauzejaar:
Leeftijd: 61

Re: Buikpijn..

Bericht door Lia » za 27 jan 2018 13:15

Hallo Sandra,

Hoe lang het duurt voor de natuur zich herstelt heeft van hormoongebruik, en de overgang weer door kan gaan, ja dat is afwachten natuurlijk.
Het klinkt wel alsof je hormonen vreselijk hun best doen om na al die jaren de overgang weer op te pakken.
Kan goed zijn dat ergens de komende weken de menstruatie toch goed doorbreekt, maar misschien ook niet. Je weet het niet, het kan allemaal.

Succes met je overgang

Lia

RaNa1970
Berichten van RaNa1970
Onderwerpen van RaNa1970
Menopauzejaar:

Bericht door RaNa1970 » za 27 jan 2018 13:56

Hoi Sandra,

Je vraag beantwoorden kan ik niet, maar ik herken die vreselijke buikpijn wel..
Bij mijn lijkt de menstruatie opeens weg te blijven..
Sterkte!

Groetjes van RaNa1970

Sannie1412
Berichten van Sannie1412
Onderwerpen van Sannie1412
Menopauzejaar:

Bericht door Sannie1412 » zo 04 feb 2018 11:44

Hoi Lia en RaNa,

De buikpijn is niet meer terug gekomen maar nog steeds wel ontzettende borsten pijn morgen al 3 weken.....ik heb mammografie gehad en alles zag er netjes uit gelukkig :)
Wat ik wel gistermiddag had was een pijnlijke steek in mijn vagina dacht was is dit nu weer!!
Onderrug pijn is er ook nog steeds :(

In november en begin december 3/4 keer spotting gehad en daarna helemaal niks meer, ergens denk ik mijn menstruatie blijft gewoon weg, andere kant denk ik laat het maar een keer komen dan weet ik waar ik aan toe ben haha

Groetjes Sandra

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht